הצבת מחסומים בחופי הים ובפארקים: המשטרה נערכת לל"ג בעומר

לקראת החג שייערך מחר בערב, כוחות הביטחון נערכים לאכיפת הנחיות משרד הבריאות. לצד עיבוי הכוחות, יתבצעו סיורים וחסימות בשטחים פתוחים שבהם צפויות להיות מדורות ויחולקו קנסות

זמן צפייה: 01:34

המשטרה נערכת לקראת ל"ג בעומר, שייערך מחר (שני) בערב בצל התפשטות מגפת הקורונה. כחלק מההכנות, המשטרה תעבה את מערך כוחותיה ברחבי הארץ, תפעיל סיורים, ותציב מחסומים בשטחים פתוחים, בחופי הים, בפארקים וביערות בהם צפויות להיות מדורות. תושבים שיפרו את ההנחיות ייקנסו בהתאם.

על כן, עד ליום רביעי חל איסור על על הדלקת מדורות ושהייה לצדן בכל רחבי הארץ, הן ברשות הרבים והן ברשות היחיד. זאת, כדי למנוע התקהלויות. נוסף על כך, הילולת הרשב"י במירון תתקיים במתכונת מצומצמת והאזור יהיה סגור למבקרים ולשהייה למעט החריגים שהוגדרו בתקנות.

בתוך כך, הממשלה מצביעה במשאל טלפוני על ביטול המגבלה שאוסרת על שהיה בגנים ציבוריים. עדיין תישאר המגבלה של שהיה באזור מתקני כושר בגן ציבורי.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

מניין המתים מקורונה עלה ל-248; רק ארבעה חולים אובחנו מאמש

כך פעל ליצמן לקדם מיזמי נדל"ן – בשירות חסידות גור

אמו של דקל וקנין על סערת הקדשת השיר לעבריין: "לא ידע מי זה"

משטרה
משטרה | צילום: דוברות המשטרה

מוקדם יותר היום חזרו לגנים, למעונות ולמשפחתונים מאות אלפי ילדים, ובכך סימנו שלב נוסף בתוכנית ההקלות של הממשלה בחזרה לשגרה. כזכור, כבר בשבוע שעבר הסרה הממשלה חלק מהמהגבלות, ותלמידי כיתות א'-ג' וי"א-י"ב חזרו ללימודים, הקניונים נפתחו ובוטלה מגבלת ה-100 מטר. מהיום גם מותרת התקהלות של עד 50 בני אדם.

השלב הבא בהקלות יתקיים בשבוע הבא, אז ייפתחו המוזיאונים ותותר פעילות ספורט ללא מגע של עד 20 איש. בסוף החודש, ייפתחו בריכות השחיה, גני השעשועים ותותר התקהלות של עד 100 איש במרחב הפתוח. בשלב זה, הממשלה תבחן את פתיחת המסעדות, את פתיחת הספורט התחרותי ואת חזרתם ללימודים של תלמידי כיתות ד'-י'. רק באמצע חודש יוני ייפתחו בתי הקולנוע והתיאטראות, המוסדות להשכלה גבוהה ואף תיבחן האופציה להותיר התקהלויות ללא הגבלה.