יממה קטלנית בכבישים: בן 15 נהרג מפגיעת רכב בקריית מלאכי

שלום דב בער ליפש נפגע מהרכב שדרות בן גוריון שבעיר, צוותי מד"א שהגיעו לזירה העניקו לו טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה שבסופן נאלצו לקבוע את מותו של הנער, שיצא דקות אחדות לפני כן מהנחת תפילין באחת החנויות הסמוכות

זמן צפייה: 04:28

שלום דב בער ליפש בן ה-15 נהרג היום (שישי) מפגיעת רכב בשדרות דוד בן גוריון בקרית מלאכי. צוותי מד"א העניקו לנער טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה, אך בסופן הם נאלצו לקבוע את מותו.

חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א צביקה זילברמן סיפר: "הנער שכב על הכביש בסמוך לרכב שהיה עם שימשה מנופצת ופגיעות פח קשות. הוא היה מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

נער נהרג בתאונת דרכים בקריית מלאכי
נער נהרג בתאונת דרכים בקריית מלאכי | צילום: דוברות איחוד והצלה

ראש העיר קריית מלאכי אליהו זהר מסר: "קיבלנו בתדהמה את הבשורה המרה על פטירתו של הנער כתוצאה מתאונת דרכים קשה בכניסה לקריית מלאכי. הנער הצדיק, בן לקהילת חב"ד בעיר השתתף בהנחת תפילין באחת החנויות הסמוכות. ראש חודש אב וערב שבת הפכו ליום אבל ויגון. אנו משתתפים בצערה העמוק של המשפחה ומחבקים אותה ברגעים קשים אלו. העירייה תעמיד לרשותם את כל הסיוע והמעטפת האפשריים".