הנשיא וכוכבי ילדים נגד בריונות ברשת: "מגיבים בלי לחשוב"

כוכבים רבים התגייסו לקמפיין שמוביל ריבלין, שנלחם בחרמות שעוברים בני נוער וילדים ברשת. קים אור אזולאי בריאיון לחדשות 13: "במקרה של בריונות - ממליצה לספר להורים או למורה"

זמן צפייה: 04:08

בימים אלה מוביל נשיא המדינה, ראובן ריבלין, קמפיין משמעותי במיוחד - שנלחם בבריונות ובחרמות שעוברים ילדים ובני נוער ברשתות החברתיות. כוכבת הרשת קים אור אזולאי סיפרה היום (ראשון) ל"חדשות היום" על המלחמה בתופעה החמורה. "זה בא לידי ביטוי ממש בכל יום. עכשיו לדוגמה יש חשבון חדש שהחליט להפיץ עליי מידע שאני טרנסג'נדרית, אחד נוסף שטוען שאני משקרת לאנשים וגובה כספים. יש עמודים שמפיצים שנאה נגדי. אנשים מגיבים בלי לחשוב, זה לא פשוט. אנשים כותבים דברים מבלי להכיר אותי".

בהתייחס לדרך ההתמודדות שלה, אמרה אזולאי: "פשוט מגדלים עור של פיל. לפעמים אני מנסה לא להתעלם אלא לקרוא ולראות את הצד החיובי של הדברים. אני בוחנת האם יש הגיון בדברים - בדרך כלל אין. אנשים כותבים דברים בלי לחשוב, אז פשוט עוברים הלאה". עוד הוסיפה הכוכבת ואמרה: "יש גם מצבים שאני מעדיפה להגיב. אני אענה למגיב שהוא לא יודע מה הוא כותב, אני חושבת שחשוב לבוא ולהראות לאנשים מה המשמעות של הדברים שלהם, להסביר להם מה הם עשו".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

מיניבוס מזגזג – ועוקף דרך השול: תיעוד הבריונות בכבישי הדרום

"בריונות מפחידה": הנסיך הארי תובע כלי תקשורת שהשמיץ את אשתו

קחו אחריות: מי אשם כשהבריונות ברשת מובילה לטרגדיה?

Werwere
קים אור אזולאי, כוכבת רשת, | צילום: החדשות 13

עוד סיפרה "אני מתמודדת עם דברים כאלה עם אחי הקטן, מציקים לו בבית הספר כי יש לו משקפיים. הייתי ממליצה תמיד לשתף ולדבר. לספר להורים, למשפחה, למבוגר שקרוב אליך. זאת תמיכה מאוד חשובה. להורה הייתי ממליצה לפתוח עשרים עיניים. לפעמים ילדים לא מספרים, וצריך לשאול ולתחקר מה קורה איתם, ולהיות ערנים".

במקביל לבית הנשיא, בקמפיין למאבק בבריונות ברשת משתתפת גם מערכת "הצינור".