בן 5 אותר עירום בירושלים - אביו נעצר

הילד הסתובב ברחובות מרכז הבירה ללא מכנסיו כשהשוטרים מצאו אותו. האב שהגיע ניסה להוציא את הקטין מהבדיקה הרפואית תוך תקיפת השוטרים - ונעצר. הילד הועבר לתחנת המשטרה בלווי סבתו

זמן צפייה: 01:45

המשטרה איתרה הבוקר (שני) ילד בן כ-5 שנראה מסתובב ברחוב במרכז ירושלים כשהוא ערום בפלג גופו התחתון ועל גופו סימנים. בתחילה עלה חשד כי מדובר בסימני אלימות, אך לאחר מכן התברר כי מדובר באלרגיה.

במהלך הטיפול של הכוחות בילד, אנשים התאספו סביב כוחות המשטרה וניסו באלימות לחלץ את הילד בזמן שהוא נבדק על ידי צוותי הרפואה, תוך תקיפת השוטרים. בסיוע כוחות יס"מ שהוזעקו, נעצרו שני חשודים, ביניהם אביו של הילד, בתקיפת שוטרים והפרת סדר במקום.

הילד הועבר אל תחנת המשטרה בלווית סבתו להמשך בדיקתו הרפואית, זאת לאחר שהשוטרים הלבישו אותו בבגדים חמים בשל הקור השורר בירושלים, ודיווח הועבר בהתאם לגורמי הרווחה בעיריית ירושלים.

מטעם המשטרה נמסר על תיאור סבתו של הילד: "מדובר בתיאור מעוות וחוטא לאמת של מקרה שבו שוטרים הוזעקו בעקבות דיווח להציל חיים של ילד שקפא מקור ברחוב לבדו, חצי עירום ועם סימנים על גופו. השוטרים נתקלו באלימות והתנגדות מצד המון שניסה למנוע מהם לטפל בילד ולבדוק את נסיבות האירוע, כולל אביו של הילד. בהמשך השוטרים קנו מכספם בגדים חמים ושחררו אותו לחזקת סבתו. צר לנו שיש מי שבוחר לעוות את המציאות ביחס למקרה זה".