"לב גדול שעזר לכולם": שרה מהרט ברוך נהרגה בתאונה הקטלנית בגליל

ההרוגה בהתהפכות הג'יפ אתמול בשטח פתוח סמוך לשאר ישוב, אחות בת 45 מנתניה, איבדה בשנים האחרונות את אחותה - ולאחר מכן גם אחייניתה נהרגה בתאונה טראגית. הבוקר התאספו בני משפחתה ומכריה בעיר מגוריה וספדו לה. "עוברות עלינו הרבה טרגדיות לאחרונה, היא הייתה עמוד התווך"

זמן צפייה: 02:13

הלוויתה של שרה מהרט ברוך בת ה-45 מנתניה, שנהרגה אתמול (שני) בתאונת ג'יפים קטלנית בגליל העליון, תיערך היום בשעה 14:00 בעיר מגוריה, בבית העלמין שיכון ותיקים. בני משפחתה ומכריה התאספו היום כדי להתאבל על לכתה של אישה אותה תיארו כ"לב אחד גדול שאהב לעזור לכולם".

[brightcove_iframe video_id='news-video-news-flash-part-2205311140' autoplay='0' credit='' desc='אדם טקלה, אחיין של שרה ז"ל שנהרגה בתאונה ' poster='' kid='1_az4t37um' duration='']

שרה עבדה בתור אחות בבית החולים מאיר שבכפר סבא, והותירה אחריה בעל בשם יוסי ושני בנים, ירין בן ה-15 ורפאל בן ה-17. אורית אברהם ואסתר טקלה, אחייניותה, סיפרו כי הן עדיין לא מעכלות את האירוע.

8 פצועים בתאונת דרכים קשה סמוך לשאר יישוב
8 פצועים בתאונת דרכים קשה סמוך לשאר יישוב | צילום: דוברות מד''א

"היא הייתה עמוד התווך, אנחנו לא יודעות כלום - כל מה שראינו זה מהתקשורת. אנחנו בהלם, איבדנו את אחותנו לפני שנתיים וקצת בתאונה בנמל, גם בתאונה טרגית מדריסה. שרית (שרה) הייתה מדהימה, שמרה עלינו כל-כך, הייתה איתנו כל רגע ורגע. היא הייתה באה אחרי משמרת, בלילה ובבוקר, שומרת עלינו ואמרה שנשמור על אמא - שנהיה חזקות. אני לא יודעת מי ישמור עלינו עכשיו".

אדם טקלה, אחיין של שרה, סיפר: "מה אפשר להגיד על אישה כזאת מדהימה? כל מי שמכיר אותה יודע שהיא עשתה המון למען כולם, למען התלמידים שלה. זה לא היה הזמן שלה. עוברות עלינו הרבה טרגדיות לאחרונה. היא איבדה את אחותה לפני כמה זמן, לאחר מכן איבדה את אחותי הקטנה, באותו סגנון של תאונה טרגית של כלי רכב - ועכשיו המקרה הזה. היא פשוט יצאה לטיול, כואב הלב. המשפחה די מפורקת".

כזכור, צעירה נוספת כבת 28 נפצעה באורח בינוני, ו-6 נוספות נפצעו באורח קל עד בינוני, בתאונת דרכים קשה שאירעה אתמול סמוך לשאר יישוב במהלך טיול ג'יפים. לוחמי האש חילצו את שרה, שהייתה לכודה במצב אנוש מתחת לג'יפ אשר התהפך לתוך תעלה. צוותי מד"א ביצעו בה פעולות החייאה ממושכות, שבסופן נאלצו לקבוע את מותה בזירה. מסוק מד"א פינה לבית חולים רמב"ם את הפצועה במצב בינוני, ולבית חולים זיו שבע פצועות נוספות, גם הן אחיות במקצוען.

מהמרכז הרפואי מאיר נמסר היום, כי "בתאונת הג'יפים הטרגית שארעה אתמול בגליל, שבה נהרגה שרה מהרט ברוך, נפצעו חמש אחיות ממרכז רפואי מאיר. במהלך הלילה יצא צוות של בית החולים מאיר להביאן לאשפוז ולטיפול אצלנו במחלקה הכירורגית, לאחר שטופלו במסירות בבית חולים זיו. מצבן של האחיות המאושפזות אצלנו קל, והן ישוחררו לבתיהן בשעות הקרובות".

[brightcove_iframe video_id='vod-news-vod-the-main-edition-clips-part-3005222054' autoplay='0' credit='' desc='תאונה קטלנית בגליל העליון' poster='' kid='1_x2iqeik4' duration='']

מהסתדרות האחים והאחיות נמסר: "מביעים צער עמוק על מותה של האחות שרה מהרט ברוך מבית החולים מאיר בכפר סבא, שנהרגה בתאונה במהלך טיול בצפון ושולחת תנחומים למשפחתה. הסתדרות האחים האחיות שולחת חיזוק לאחיות שנפצעו בתאונה ומאחלת להן החלמה מלאה ומהירה".