תאונה קטלנית בגליל העליון: אישה נהרגה ו-7 נפצעו בהתהפכות ג'יפ בשטח פתוח

צוותי הרפואה שהוזעקו לזירה סמוך לשאר ישוב קבעו את מותה של שרה מהרט, במקום, והעניקו טיפול רפואי לפצועים. צעירה כבת 28 נפצעה באורח בינוני, הנהג ושש פצועות נוספות נפגעו באורח קל ופונו לבית החולים. ההרוגה הייתה אחות בבית החולים מאיר בכפר סבא, וכך גם שאר הפצועות

זמן צפייה: 01:16

אישה בת 36 נהרגה, צעירה נוספת כבת 28 נפצעה באורח בינוני ו-6 נוספות נפצעו באורח קל עד בינוני הערב (שני) בתאונת דרכים קשה סמוך לשאר יישוב, במהלך טיול ג'יפים. לוחמי האש חילצו את האישה, שהייתה לכודה במצב אנוש מתחת לג'יפ שהתהפך לתוך תעלה וצוותי מד"א ביצעו בה פעולות החייאה ממושכות, בסופן נאלצו לקבוע את מותה בזירה. מסוק מד"א לבית חולים רמב"ם את הפצועה במצב בינוני, ולבית חולים זיו שבע פצועות נוספות.

שרה מהרט בת 36, אחות מבית החולים מאיר בכפר סבא, היא האישה שנהרגה בתאונה הקטלנית. מהסתדרות האחים והאחיות נמסר: "מביעים צער עמוק על מותה של האחות שרה מהרט ברוך מבית החולים מאיר בכפר סבא, שנהרגה בתאונה במהלך טיול בצפון ושולחת תנחומים למשפחתה. הסתדרות האחים האחיות שולחת חיזוק לאחיות שנפצעו בתאונה ומאחלת להן החלמה מלאה ומהירה".

8 פצועים בתאונת דרכים קשה סמוך לשאר יישוב
8 פצועים בתאונת דרכים קשה סמוך לשאר יישוב | צילום: דוברות מד''א

חובש על אופנוע מד"א, דוד אמר, סיפר: "כשהגעתי ראיתי את הרכב הפוך על הצד וסביבו המולה. מהרכב חולצה צעירה בשנות העשרים מחוסרת הכרה, ללא נשימה וללא דופק, עם חבלה רב מערכתית, הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה ממושכות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותה, בנוסף הענקנו טיפול רפואי לפצועה כבת 28 עם חבלות בראש ובחזה ופינינו אותה במסוק, ו- 7 פצועות נוספות טופלו ופונו כשמצבן קל".