סיפור ההצלחה של החניכה עם מוגבלות שנפגשה עם מושא הערצתה אביב גפן

גלית לביא בת ה-43 סובלת ממחלה הפוגעת בעצבים. מצעירותה היא חניכה ב"בית הגלגלים", מסגרת לחניכים עם מוגבלות פיזית. השבוע היה התמנתה לחברת הוועד המנהל והעמותה יוצאת לקמפיין גיוס המונים שבמסגרתו יתקיים ערב התרמה בהשתתפות אביב גפן

זמן צפייה: 04:13

המפגש המרגש: הזמר אביב גפן נפגש השבוע עם חניכי "בית הגלגלים" בהרצליה לקראת ערב התרמה מיוחד שיתקיים ביום רביעי הקרוב שבמסגרתו הוא יופיע. במפגש השתתפה גלית לביא, בת 43 שמתמודדת עם מוגבלות פיזית, שמשמשת כחניכה מאז צעירותה והשבוע תתמנה לחברת הוועד המנהל של העמותה.

גלית לביא אביב גפן
המפגש בין גלית לאביב גפן | צילום: בית הגלגלים

בעמותה אומרים כי מינויה של לביא, לאחר שעברה את כל השלבים כחניכה ולקחה חלק בכל תוכניות הפעילות של "בית הגלגלים" מהווה בשורה עצומה לאנשים עם מוגבלויות. לביא בחרה לצאת לתעסוקה ועובדת כעובדת ארכיון ברשת 13.

"עם השנים, המקום הפך לבית השני שלי", אמרה גלית שמעריצה את גפן שמלווה אותה מאז שנותיה כנערה. "אני מכיר את גלית מצוין", סיפר גפן.

בית הגלגלים אביב גפן גלית לביא
התמונה הקבוצתית | צילום: בית הגלגלים

"בית הגלגלים" הוא ארגון צעיר לצעירים ובוגרים עם מוגבלות פיזית הכולל שישה בתים הפתוחים לאוכלוסיות שונות מכל חלקי החברה הישראלית. העמותה פועלת זה 42 שנה בעזרת מתנדבים ומספק מסגרת רציפה לחניכים עם מוגבלות מגיל 9 עם מגוון תוכניות ופעילויות במטרה לאפשר רכישת מיומנויות חברתיות, אינטרקציות בינאישיות וקידום השתתפות חברתית ואזרחית בכל מעגלי החברה.

לתרומות לקמפיין ההמונים - לחצו כאן