לראשונה מאז פציעתו הקשה: איציק סעידיאן הופיע בפומבי

נכה צה"ל שהצית עצמו מול אגף השיקום של משרד הביטחון דיבר בטקס שנערך במרכז הרפואי שיבא תל השומר, והודה לצוות הרפואי שהציל את חייו. "שמתי לי מטרה להמשיך ולהשמיע את קולם של פצועי צה"ל" • צפו

זמן צפייה: 03:38

איציק סעידיאן, נכה צה"ל שהצית עצמו מול אגף השיקום של משרד הביטחון, הופיע הערב (ראשון) באופן פומבי לראשונה מאז פציעתו הקשה, בטקס שנערך במרכז הרפואי שיבא תל השומר, והודה לצוות הרפואי שהציל את חייו.

"מדהים לראות את כל מה שעברתי יחד עם הצוות, אני מאוד מתרגש להיות כאן", אמר סעידיאן, "בראש ובראשה אני רוצה להודות לקדוש ברוך הוא שהביא אותי עד הלום. אני רוצה להודות למשפחה האהובה שלי שתמיד איתי, ובייחוד לאמא שלי היקרה מכול, שנמצאת איתי 24 שעות מהיום הראשון שהגעתי לשיבא".

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-2206192220' autoplay='0' credit='' desc='סעידיאן: "שמתי לי מטרה להמשיך ולהשמיע את קולם של פצועי צה"ל"' poster='' kid='1_1scuoy3e' duration='']

"אני בהחלט הוכחה חיה לכך שהחדשנות מצילה חיים", הוסיף סעידיאן, "אבל בעיקר - היחס החם שקיבלתי מכל האחים והאחיות המסורים והמסורים, מכל מעבדת העור שנתנו את הנשמה שלהם יום ולילה. חשוב לי להגיד ששמתי לי מטרה להמשיך ולהשמיע את קולם של פצועי צה"ל, אמשיך להיות מאחוריהם תמיד".

"אני מאמין ויודע שהחדשנות מצילה חיים", סיכם סעידיאן, "ורואה את עצמי שותף למטרה של ידידי תל השומר למען חולים אחרים ואשמח להירתם ולעזור בכל דרך כדי לעזור לקדם פרויקטים מצילי חיים. מאחל לכולנו להמשיך בדרך המבורכת הזאת ולהנות מהמשך הערב".

איציק סעידיאן
איציק סעידיאן

כזכור, בסוף דצמבר 2021 יצא סעידיאן מחדרו בבית החולים שיבא לראשונה מאז שהצית עצמו מול אגף השיקום של משרד הביטחון באפריל אותה שנה. סעידיאן סובל מפוסט טראומה ממבצע צוק איתן, אז השתתף בקרב בסג'עיה שברצועת עזה‎. מאז שהשתחרר מצה"ל הוא קיים מאבקים נגד משרד הביטחון בנוגע לגובה אחוזי הנכות שקיבל.