"שבורים והמומים": ישראלית בת 23 נהרגה בתאונת דרכים במקסיקו

שירין זיו נחבלה קשות בראשה לאחר שרכב שבו נסעה עם חבריה התהפך באזור מרידה-קנקון. לפי דיווחים של עדי ראייה, הנהג נסע במהירות מופרזת ולבסוף סטה מהנתיב שבו הוא נסע. ארבעה ישראלים נוספים נפצעו ופונו לבית חולים מקומי. "מחכים שיטיסו את הגופה לארץ - אנחנו לא מבינים מה נפל עלינו"

שירין זיו בת ה-23 נהרגה ביום שבת האחרון בתאונת דרכים קטלנית בכביש מהיר באזור מרידה-קנקון, במהלך הטיול הגדול במקסיקו, שאליו נסעה עם חבריה. ארבעה ישראלים נוספים נפצעו בתאונה שאירעה ברכב השברולט שבו נסעה החבורה במהירות מופרזת, ללא לוחיות רישוי.

שירין בת ה-23 שנהרגה בתאונת דרכים במקסיקו

על פי העדויות, הנהג איבד שליטה על הרכב וסטה מהכביש, ובעת שלחץ על הבלמים - הרכב התהפך מספר פעמים, ולבסוף נותר עומד, כשגלגליו מופנות כלפי מעלה. העדים הזעיקו את כוחות ההצלה והרפואה, ותוך דקות הגיעו אמבולנסים לאזור. מותה של שירין נקבע בשל מספר חבלות שהיא ספגה בראשה, וחבריה פונו לבית חולים מקומי בדרגות פציעה שונות.

האב, דורון, סיפר על בתו: "שירין יצאה לטיול מאוחר בגלל הקורונה. היא הייתה בכמה מדינות בדרום אמריקה, האחרונה הייתה מקסיקו. תוך כדי טיול יום לא הרפתקני עם כמה חברות, שכרו רכב חמישה ישראלים יחד. הם היו בדרך חזרה לקנקון כשארעה תאונה טראגית. הנהג איבד שליטה, הרכב התגלגל והתהפך. לפי מה שהבנו היו שני פצועים קשה, שניים קל, ולצערי הבת שלי נהרגה. היא קיבלה חבלות בראש ולא הצליחו להציל אותה. אנחנו שבורים והמומים, לא מבינים מה נפל עלינו. בינתיים מחכים שיטיסו את הגופה לארץ, כנראה שלקראת יום רביעי היא תגיע".