אחרי שאיבדו את בנם מפגיעת רקטה: משפחת הילד עוזבת את שדרות

עידו אביגל בן ה-5 נהרג לאחר שרסיסים חדרו את הממ"ד במבצע שומר חומות. כעת, 5 חודשים אחרי, משפחתו החליטה לעזוב את העיר שדרות. "מתרחקים למקום שאין בו טפטופים", אמרה אמו לחדשות 13

עידו אביגל בן ה-5, נהרג מרסיס של רקטה בשדרות

משפחתו של עידו אביגל, הילד בן ה-5 שנהרג מפגיעת רקטה שחדרה את חלון הממ"ד בבית בשדרות, החליטה לעזוב את העיר מוכת הטילים חמישה חודשים לאחר מות הבן. "אנחנו מתרחקים למקום אחר בדרום, מקום שאין בו טפטופים", אמרה הערב (רביעי) שני, אמו של עידו ז"ל, לחדשות 13.

"החלטנו שזהו. שדרות בשבילנו זה בית, יש פה משהו טוב שהופך את העזיבה הזו לקשה יותר, אבל העזיבה נובעת מהמקום הביטחוני", היא הוסיפה. "חשבנו שנוכל להישאר כאן, אבל היה כאן לפני חודש צבע אדום שתפס את תהל בחוץ ואז כבר הבנו שלהישאר כאן זה לא אפשרי. בסוף אתה מבין שגם במקום הבטוח אתה לא בטוח, אנחנו הבנו את זה בדרך הקשה. באנו לשדרות לפני חמש שנים, ארבעה - ויוצאים שלושה".

"לילה אחרון בשדרות. לא כך חשבנו שנעזוב את הבית. היו לנו חלומות משותפים. חיפשנו יחד בית עם גינה", כתבה שני אביגל בפוסט בעמוד "דודק'ה של אהבה" שפתחה האם לזכר בנה. "הבטחתי כשיהיה בית עם גינה נוכל להביא כלב אלינו. חיפשנו יחד סוגי כלבים והחלטנו שנביא גולדן. הסברתי לכם שזה כלב מקסים שעוזר לנו כשיש לנו לפעמים בלאגן ברגשות, או כשאנחנו מפחדים כשיש צבע אדום".

עוד כתבה כי "לא רציתם לחכות לגינה ועשיתם לי הפגנה של ממש בבית. צחקנו יחד ולצד זאת נפעמתי מהיצירתיות שלכם. ביקשת שכאשר נביא כלב, נקרא לו מילקי. אתה בטח כבר יודע, כשהשתחררתי מבית החולים הבאנו גורה מקסימה לתהלוש (תהל, אחותו של עידו ז"ל). היא ביקשה לקרוא לה מילקי. היית אוהב אותה מאוד. היא אנרגטית בדיוק כמוך".

היא כתבה גם כי "זוכרת ששאלת אותי אם את הצעצועים שלך גם ניקח לבית החדש. והבטחתי שכל מה שתרצה לקחת יבוא איתנו. היום דודק'ה, הכול בא איתנו. מהדבר הכי קטן שיצא לך בקינדר ושמרת אותו ועד למשחק הכי גדול שלך. תהל אמרה שהיא לא מסכימה לתרום את הדברים שלך. אז הסכמנו שנשמור את הכול למזכרת. בכל זאת, זה הדבר האחרון שנשאר ממך. אבל רק מבחינה פיזית. מבחינה רוחנית אתה חי בתוכנו".