"הקשר נבנה מחדש": הזוגות שחזרו זה לזה - בזכות הקורונה

המגפה גרמה לאזרחי העולם כולו להסתגר בבתים - אך הבדידות הכפויה גם איחדה בין בני זוג שדרכיהם נפרדו, ובזכות ההסגר הצליחו להתחבר מחדש ולמצוא את האהבה שאבדה. "קיבלתי הזדמנות לתקן"

זמן צפייה: 06:56

מגפת הקורונה הובילה את אזרחי העולם כולו להסתגר בבתים ולחכות לימים טובים יותר. המצב, שהשפיע לרעה על מיליונים שהוצאו לחל"ת ונותרו ללא פרנסה, או על סבים וסבתות שלא ראו את הנכדים במשך תקופה ארוכה, איחד גם בין זוגות שהתגרשו, שהצליחו להתחבר מחדש ולמצוא את האהבה שאבדה.

עם תחילת הסגר, עדי בסון ורוה בן משה שהתגרשו כבר לפני 8 שנים ביקשו שילדיהם לא ינדדו בין בתים, והחליטו לאחד כתובות ולגור, לפחות לפרק זמן מסוים, תחת קורת גג אחת. "אימא ואבא עדיין היו בבתים נפרדים", סיפר אייל, "ואז אבא הגיע לפה וככה זה המשיך עד שהוא פחות ופחות הלך לבית שלו. הוא פשוט עבר לגור פה גם".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

המגפה נגמרה? יממה שנייה ברציפות – מספר שיא של נדבקים בעולם

חיים סבן ייעץ לבכיר האמירויות בעניין פרסום המאמר נגד הסיפוח

זיקוקים ורעש במסיבה במגדל יוקרה בת"א – מארגני האירוע ייחקרו

בני זוג שחזרו בזכות הקורונה
בני זוג שחזרו בזכות הקורונה | צילום: חדשות 13

השניים בכלל היו במערכות יחסים אחרות, אבל הבידוד גרם להם לחשב מסלול מחדש. "יום אחד הבאתי את הכרית והתיק ושאלתי את עדי אם אני יכולה להישאר כאן ללילה. היא ענתה לי 'כן'", נזכר רוה. באחד הבקרים, השניים הבינו שהם מאוהבים בשנית. "ביום שהתעוררתי איתה מחובק בבוקר, השקפנו מהחלון בחדר שלה, ואמרתי 'וואו, איך אני מאוהב בה'. זה הרגע".

כמוהם, גם המוזיקאי ננסי ברנדס, שנותר בבית כמעט עם לו"ז מתרוקן וחוסר עבודה, חידש קשר עם בת זוג מפעם שהקשר איתה התפספס. ברנדס הכה על חטא ואמר כי הוא "מסתובב עם סוג של רגשי אשמה על הדבר הזה שטעיתי. אני נורא שמח שהיקום נתן לי עוד הזדמנות לתקן".

"אני לא בטוח שאם לא היה לי את הזמן הפנוי לטפל בקשר הזה ולבנות כבוד, אהבה ואמונה", הודה, "אז בזכות הקורונה היה לנו את הזמן לשבת ולדבר ולבנות מחדש קשר שנראה כאילו הוא אבוד".