טרגדיה בדרום: יוסף נעים בן ה-6 מת לאחר שאיבד את הכרתו, אביו: "איזה צער זה"

הילד, שחלה בקורונה והחלים, סבל מחום ולא חש בטוב כמה ימים. הבוקר הוא נמצא ע"י הוריו כשהוא שוכב במיטתו ללא הכרה ומותו נקבע בבי"ח. אחיותיו, גם הן מחלימות קורונה, מאושפזות עם חום, קוצר נשימה והקאות. אביו: "הבאנו לו תרופה להורדת חום והוא לא קם בבוקר"

זמן צפייה: 04:25

יוסף נעים בן ה-6 הוא הילד שמת היום (שני) לאחר שאיבד את הכרתו בביתו שבנתיבות. נעים הובא לבית החולים ברזילי ובתום מאמצי ההחייאה הצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותו. ככל הידוע, בן ה-6 לא הרגיש טוב במשך כמה ימים וסבל מחום גבוה, הוריו מצאו אותו כשהוא ללא הכרה במיטתו.

מדובר בילד שהחלים מקורונה שסבל ממחלת רקע ממושכת שבגינה אושפז כמה פעמים. נסיבות מותו עדיין לא ברורות ומשרד הבריאות ביקש לקבל תחקיר מלא מביה"ח ברזילי על נסיבות המוות. נבדק האם קשור למחלת הרקע או שאולי מדובר בתסמונת PIMS. יש לציין כי גם שלושת אחיותיו סובלות מחום, קוצר נשימה והקאות ופונו גם לבית החולים ברזילי.

יהודה, אביו של יוסף, אמר לחדשות 13: "איזה צער זה, אתה לא יודע איזה צער זה. הוא לא הרגיש טוב, הבאנו לו תרופה להורדת חום, הוא לא קם בבוקר". יוסף, סבו של הילד אמר לחדשות 13:  "כל המשפחה הייתה עם חום והבת הגדולה הייתה מאושפזת אתמול בלילה בברזילי, בת 10".

"היה להם (לכל המשפחה) קורונה לפני חודש, והם הבריאו", הוסיף הסב, "היה להם חום אתמול בלילה, כל הילדים היה להם חום והבת הגדולה התחילה לפרכס. בבוקר באתי לבן שלי, פתאום הוא בא בריצה וצועק 'הבן שלי עושים לו החייאה, עושים לו החייאה' מסתבר שהוא קם בבוקר להלביש אותם והוא לא התעורר. עשו לו 40 דקות החייאה והביאו אותו לבית החולים בלי דופק ובלי נשימה".

חובש רפואת חירום במד"א, מעוז ויברמן, סיפר: "כשהגענו למקום הובילו אותנו אל תוך הבית וראינו את הילד שוכב מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה שכללו עיסויים והנשמות, העלנו אותו לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו לבית החולים ברזילי תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי".