נס גדול: המתנדבות שארגנו ארוחת חנוכה חגיגית לניצולי שואה

בר בלסקי, שרון ירון וקבוצת "עושים טוב" החליטו להקדיש מזמנם ולהפיק אירוע יוצא דופן: חגיגה עם 400 שורדים ושורדות מכל רחבי הארץ. "רוצים שירגישו חשובים ומוערכים" • משהו קטן וטוב

זמן צפייה: 03:36

בר בלסקי, קצינת רפואה שהשתחררה רק לפני כחודשיים מהצבא, הקדישה שנים רבות לצה"ל - אבל הרגישה שזה לא מספיק. בגיל 29, כשהיא אמא טרייה, היא החליטה להקדיש את השנה הראשונה שאחרי השחרור להתנדבות למען ניצולי שואה. יחד עם שרון ירון, מפיקה עצמאית, הן ארגנו את קבוצת "עושים טוב", ויצרו אירוע בלתי נשכח לשורדי ושורדות שואה, ארוחת חנוכה ענקית ומרגשת.

בחגיגה שיצרו, עם עשרות מתנדבים, הניצולים והניצולות זכו לקבל הכל: אוכל חגיגי ומשובח, הופעות של אמנים מובילים, מתנות ובעיקר הרבה מאוד אהבה מצד עשרות מתנדבים שעזבו הכל כדי לעשות להם שמח. דפנה קפלנסקי, אחת המתנדבות באירוע, סיפרה: "אנחנו רוצים לתת להם להרגיש חשובים, מוערכים, שאכפת לנו מהם. זאת המטרה של האירוע".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

משהו קטן וטוב: חברי הקצין שנפל מגייסים מימון למצפור לזכרו

"משהו מתוק לנשמה": הצעיר שאופה עוגות לניצולי שואה ונזקקים

מגאורגיה ועד שוודיה: המתוקים המפתיעים שאתם לא מכירים

ארוחת חנוכה חגיגית לניצולי שואה
ארוחת חנוכה חגיגית לניצולי שואה | צילום: החדשות 13

אבי עורקבי, בעלי גן האירועים "טזורו" שבו התקיימה הארוחה סיפר על האירוע המרגש: "אין אחד שלא בא וחיבק אותי, נישק אותי ואמר לי תודה רבה. ירדו לי גם דמעות", והוסיף: "יש אנשים שמגיע להם שנעשה להם טוב".

אחד הנוכחים במקום, ניצול השואה מרדכי צ'חנובר, אמר: "אני מאוד מודה לאנשים שעושים את עבודתם, לא על מנת לקבל פרס אלא מתנדבים למען אנשים. הם עושים זאת כדי לזכור ולא לשכוח את השואה, את העבר המר".