לאחר שנחשפו לכלור במינון גבוה: 10 ילדים פונו מבריכה מחדרה במצב קל

הילדים, בגילים 11-6, חשו ברע וחלקם סובלים מקוצר נשימה, כאבי בטן, הקאות וצריבות. שבעה מהם פונו לבית החולים הלל יפה ע"י צוותי מד"א, שלושה נוספים פונו עצמאית

זמן צפייה: 01:18

עשרה ילדים בגילים 11-6 פונו היום (שני) מבריכה ציבורית בחדרה לאחר שככל הנראה נחשפו לכלור שנשפך במינון גבוה מהרגיל. חלקם סובלים מקוצר נשימה, כאבי בטן, הקאות וצריבות. שבעה מהילדים פונו לבית החולים הלל יפה בעיר על ידי צוותי מד"א, בנוסף לשלושה ילדים שפונו עצמאית.

לחדר מיון ילדים במרכז הרפואי הגיעו 9 ילדים כאשר רובם סובלים מהקאות וקשיי נשימה, וזקוקים לחמצן וטיפול תרופתי. מצבם קל-בינוני, והם יישארו להמשך טיפול והשגחה במחלקת הילדים.

[brightcove_iframe video_id='news-video-news-flash-part-2207251604' autoplay='0' credit='' desc='אביו של אחד הילדים: "כולם בוכים ומשתעלים"' poster='' kid='1_ofovgufn' duration='']

דוד מזור, אביו של אחד הילדים, סיפר: "היינו בבריכה העירונית בחדרה, יש לי תאומים, לקחתי ילד אחד לשירותים - וכשחזרנו לבריכה, זה היה עניין של שניות, כנראה השתחרר שם איזה חומר חזק, היה שם ריח באוויר, לדעתי זה היה חומצה, כל הילדים יצאו החוצה, כולם בוכים ומשתעלים, לקחתי את הילד שלי והזמנו אמבולנסים, משהו לא היה תקין. לא יודע מה קרה, זו בריכה שאנחנו הולכים אליה יום-יום, מקרה מצער במקום שאנחנו אוהבים".