יוצר הסדרה "בני אור" נמצא ללא רוח חיים בביתו: "היה לו לב גדול"

גיא בלילה בן ה-39 נמצא מת בדירתו בבאר שבע על ידי שותפו ליצירת הסדרה המצליחה. לפי הערכות, בלילה מת מדום לב, ואין חשד לפלילים. מחברת "יס", שבה שודרה הסדרה, נמסר: "המומים וכואבים - הייתה לו נשמה ענקית"

זמן צפייה: 02:31

טרגדיה בבאר שבע: גיא בלילה, יוצר הסדרה המצליחה "בני אור", נמצא הלילה (ראשון) מת בביתו בגיל 39 בלבד. את הסדרה יצר בלילה לצד אלעד ביטון, שהיה זה שמצא אותו ללא רוח חיים הבוקר.

[brightcove_iframe video_id='programs-friday-articles-part-2106182136' autoplay='0' credit='' desc='"זה חיי פשע - או להיות זאב בודד": הסיפור שמאחורי "בני אור"' poster='' kid='1_9qlyww79' duration='723']

ביטון הגיע לדירה לאחר שבאותו הלילה בלילה לא ענה לו. אין כרגע חשד לפלילים, וההערכה היא שמדובר בדום לב. לאחר מציאתו בביתו, הגיעו מכרים רבים למקום, חלקם משמשים כדמויות שעליהן התבססה הסדרה. מחברת "יס" שמשדרת את הסדרה, נמסר כי הם "המומים וכואבים את לכתו של גיא בטרם עת. היה לו לב גדול ונשמה ענקית". כמו כן, מ"יס" נמסר כי כבר ביוני השנה תשודר עוד עונה של הסדרה.

הסדרה "בני אור" עוסקת בחבורת נערים מתבגרים בבאר שבע, שמעורבת באלימות, סחר בסמים וחיי פשע. הסדרה קיבלה לא מעט ביקורות על התכנים האלימים והקשים שהיא מציגה, כמיועדת לבני נוער.