"הייתי בהלם": הורים מספרים על תהליך קבלת ילדיהם שיצאו מהארון

לאחר שהפוסט על בנה שיצא מהארון עורר סערה, טליה פלד-קינן יצאה לפגוש את ההורים שעברו תהליך קשה ומטלטל עם ילדיהם, אך הבינו שבסופו של דבר האהבה מנצחת. "הרגשתי שנחת עליי פטיש 5 קילו"

זמן צפייה: 14:11

לפני כמה שבועות פרסמה כתבת חדשות 13 טליה פלד-קינן פוסט שבו שיתפה כי בנה הוא הומו וכי היא גאה בו. קינן הוצפה באין ספור תגובות גם של הורים שעברו את החוויה כמוה. אבל לא כל הורה מקבל בחיבוק ובטבעיות את הבשורה. יש הורים שסיפרו שהם התקשו לקבל את הבשורה, אבל בסופו של דבר האהבה שלהם ניצחה והם קיבלו את הילדים שלהם כמו שהם.

טל בוכניק היה בן 24 כשסיפר להוריו שהוא הומו. איילת בוכניק, אמו, סיפרה כי היא בכתה כאשר סיפר על זהותו המינית. "הפסקתי לנשום, הייתי בהלם, הרגשתי כאילו נחת עליי פטיש חמש קילו. בעלי אמר לבני, 'תקשיב, זה לא יכול להיות. אולי זה טרנד היית במודיעין בצבא, אולי זה יחלוף'. לא הבנו מאיפה זה בא".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

אגדת ה-NBA דוויין ווייד חשף: בני החליט להפוך לאישה

מחקר הוולנטיין דיי: "רוב הזוגות מעדיפים להישאר בבית ולאכול"

בדיקת חדשות 13: איך נער מתחת לגיל 16 שוכר קורקינט חשמלי?

שי פורת, עם ילדו הדר, שיצא מהארון
שי פורת, עם ילדו הדר, שיצא מהארון | צילום: חדשות 13

הדר פורת יצא מהארון בגיל 14, הוא והוריו גרו אז בראשון לציון. שי פורת, אביו, סיפר על הרגע שבו בנו התוודה "השמים נפלו עליי. באותה תקופה מבחינתי הומו נתפס כקללה, כחולשה. אני זוכר את עצמי נוסע לעבודה וברכב מאפשר לעצמי לבכות. התחלתי להרגיש שאולי משהו אצלי, אני לא בסדר, באבהות שלי. אולי אם הייתי מלמד אותו להחליף גלגל ברכב ולעשות על האש, דברים של גברים, אולי הוא לא היה הומו".

ההורים שדיברנו איתם עשו תהליך מרשים ונוגע ללב של השלמה, קבלה ותמיכה. שי סיפר כי לאורך השנים "זה עשה איזה חיבור מאוד-מאוד מיוחד. היה קושי אבל היום יש אידיליה". כיום שי מדריך הורים לילדים להט"בים במסגרת "תהילה". איילת לקחה על עצמה כאחות בבית חולים "ברזילי" להיות הנציגה לאנשי הקהילה ומי שמבינה לליבם. היא סיפרה כי אמרה לבנה "אני רוצה שתהיה מאושר ואם זאת הדרך שלך, אנחנו מאחוריך ואנחנו נהיה מאושרים יחד".