גליה הצילה את בת ה-3 שנפצעה מרקטה: "שמעתי צרחות ורצתי לרכב"

שיפור במצבה של אוריאן בן משה שנפגעה בחולון - התעוררה לאחר שעות. חייה ניצלו בזכות אמה, שחילצה אותה ואת אחיה התאום כשהיא פצועה, ובזכות גליה לוי, שנסעה מאחוריה: "עשיתי לה חוסם עורקים"

זמן צפייה: 04:30

שיפור חל היום (רביעי) במצבה של אוריאן בן משה בת השלוש, שנפצעה אתמול קשה מאוד מפגיעת רקטה כשהייתה ברכב של אמה בחולון. הבוקר היא התעוררה לאחר שעות שבהן הייתה מורדמת ומונשמת. הרקטה פגעה באוטובוס, והרכב של המשפחה נפגע. האם, ליאן, נפצעה ברגלה, וחילצה את אוריאן ואחיה התאום אריאל תוך שהיא פצועה.

גליה לוי, שנסעה אחרי רכב המשפחה, מיהרה לכלי הרכב, הורידה את כיסוי הראש שלה וחבשה את צווארה של הילדה, שדם רב זלג ממנו. "שמעתי צרחות ויצאתי מהרכב שלי, כנראה באינסטינקט אימהי, אני אימא לשמונה ילדים. ליאן הייתה בהיסטריה. בעלי ואני רצנו כל אחד לקח ילד".

גליה, הצילה את חיי בת ה-3 שנפצעה קשה מרקטה
גליה, הצילה את חיי בת ה-3 שנפצעה קשה מרקטה

"רצנו לכיוון בנק סמוך כשלפתע היה פיצוץ, אני חושבת שאיבדתי את ההכרה, היה פיח ואבק, התעוררתי לצעקות של בעלי שקרא לי", סיפרה. "הכול עף ואני עם הילדה בידיים, חיבקתי אותה. הוצאתי מיד את כיסוי הראש וניסיתי לעשות לה חוסם עורקים, היינו שתינו מלאות דם ולא ידענו מה לעשות".

"התחושות הבוקר לא פשוטות, כאבים נוראיים בגוף. ליאן היא הספרית שלי ואני מכירה אותה, משמיים זימנו שהיא תהיה מקדימה, תכננתי להישאר ברכב, והוא נשרף כליל. לא נשאר ממנו כלום, למעשה הם הצילו אותנו". אחיה התאום של אוריאן, יש לציין, נפצע קל באירוע מרסיס בברך ושוחרר הבוקר מבית החולים.