מכה לבית"ר ירושלים: הרוכש המיועד ברק אברמוב ירד מהעסקה

איש העסקים, שמכר את בני יהודה כדי לרכוש את בית"ר ירושלים מידי משה חוגג, הודיע כי הוא נסוג מהעסקה. אברמוב האשים: "גורמים שונים שהבטיחו לסייע התאדו ברגע האמת, נחצו כל הקווים האדומים"

זמן צפייה: 00:57

איש העסקים ברק אברמוב, שמכר את בני יהודה כדי לרכוש את בית"ר ירושלים מידי משה חוגג, הודיע כי הוא נסוג מהעסקה: "ברק אברמוב, שהוא איש עסקים בעל אחריות לעסקיו, עובדיו ובעיקר משפחתו, הכניס את עצמו, באומץ רב, לעסקה מורכבת באופן חסר תקדים, ללא בדיקת נאותות, מתוך הסכמה לקחת על עצמו התחייבויות עתק שיצר המועדון. זאת, כאשר הוא מגובה בהבטחות רבות ושונות מגורמים כאלה ואחרים להירתם ולסייע.

"לאור התרחשויות הימים האחרונים, ובפרט העובדה שגורמים שונים שהבטיחו להירתם ולסייע פשוט התאדו ברגע האמת, לאחר שהתנאים המוקדמים שהוצהרו מהיום הראשון לא התקיימו ולא יתקיימו ולאור התנהלות לא מקובלת מצד צדדים הקשורים לעסקה, החליט ברק, שנשאר לבד במערכה, כי יש גבול ונחצו כל הקווים האדומים האפשריים. משכך, ברק החליט לסיים את המשא ומתן ולרדת מהאפשרות לרכוש את המועדון. ברק מאחל הצלחה רבה לבית"ר ירושלים, שיקרה לליבו ואהובה עליו. הוא מאחל ומייחל להצלחתה ויתרום ויסייע לה בעתיד, באהבה וברוחב לב".

משה חוגג
משה חוגג | צילום: חדשות 13

בתחילת החודש נרשמה התקדמות משמעותית לקראת סגירת עסקת המכירה של בית"ר ירושלים ממשה חוגג לברק אברמוב. נציגיו של משה חוגג הסכימו להפקיד את הכסף בסך 11 מיליון שקלים או ערבויות בקופת המדינה. לפי הסיכום, אברמוב יפקיד 5 מיליון שקלים במזומן והיתרה בסמך 5.25 מיליון ב-24 תשלומים. בנוסף, בית"ר תעניק שעבודים לסכום הנוסף.

באותו שבוע התנגדו במשטרה להסכם בין חוגג לאברמוב וסירבה לקבל כערבות זכויות שידור בסך 4.5 מיליון שקלים. גם יחידת החילוט של משרד המשפטים נגד העסקה. גורמים במשטרה הבהירו כי חוגג "לא יראה שקל מעסקת המכירה".

Beitar Jerusalem F.c. Training Session In Jerusalem
אוהדי בית''ר ירושלים | צילום: רויטרס

אם העסקה הייתה יוצאת לפועל, היא תירכש על ידי אברמוב, בעליה לשעבר של קבוצת בני יהודה שמכר את הקבוצה כדי להפוך לבעלים של בית"ר ירושלים. המועדון הירושלמי נכנס לקשיים בעקבות הסתבכותו הפלילית של משה חוגג בעבירות כלכליות ובעבירות מין.