"אסון גדול": הרוגי התאונה הקטלנית בכביש 6 הובאו למנוחות

כ-200 אנשים הגיעו לבית העלמין תל רגב להלוויית אירנה דובינסקי, בתה ענת רוזנברג בת ה-12 והתינוק שיולד לאחר האירוע ומת לפני יומיים. ראש העיר קריית ים: "טרגדיה בלתי נתפסת"

זמן צפייה: 00:23

כ-200 בני אדם ליוו היום (חמישי) למנוחות בבית העלמין תל רגב את אירנה דובינסקי בת ה-33 ובתה ענת רוזנברג בת ה-12, תושבות קריית ים, שנהרגו בתאונת הדרכים הקטלנית בכביש 6 בשבוע שעבר. גם תינוקה של אירנה, שיולד אחרי תאונת הדרכים ומת לפני יומיים בבית החולים, נקבר במקום. כזכור, באירוע נפצע אב המשפחה קל וילדה נוספת בת שבע נפצעה גם היא.

ראש העיר קריית ים, דוד אבן צור, ספד לשתיים ואמר: "הלב נקרע והמוח לא מסוגל להאמין ולהבין. אירנה וענת, אם וביתה ורוברט, תינוק שעוד לא זכה לראות אפילו אור יום אחד, מונחים כאן לפנינו ומספרים סיפור בלתי נתפס. בשבריר שניה נחטפה המשפחה הזו מאיתנו, נקרעה והתרסקה".

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-20191024-1527' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_nye8qwqz' duration='35'']

לכתבות נוספות בחדשות 13:

התאונה הקשה בכביש 6: מת התינוק שיולד אחרי שאמו ואחותו נהרגו

ההרוגות בתאונה בכביש 6: ענת רוזנברג בת ה-12 ואמה אירנה

האסון בכביש 6: הרופאים נאבקים על חיי התינוק שיולד במצב קשה

נפרדים מאירנה דובינסקי בת ה-33 ובתה ענת רוזנברג בת ה-12
נפרדים מאירנה דובינסקי בת ה-33 ובתה ענת רוזנברג בת ה-12 | צילום: חדשות 13

על ענת בת ה-12 שמתה מפצעיה זמן קצר לאחר התאונה, אמר: "פגשתי השבוע את החברים שלך מספסל הלימודים בבית הספר 'רודמן' ושמעתי מהם על הלב הענק שלך. שמעתי איך אהבת לעזור לכולם ואיך דאגת תמיד לעשות הכי טוב שאפשר. אף אחד מהם לא מאמין שלא יראה אותך שוב, שלא יפגוש בבוקר בכיתה את החיוך הרחב והחם שלך. לכולנו זה נראה בלתי אפשרי".

"קריית ים כולה מתאבלת עליכן אירנה וענת", אמר ופנה למשפחה האבלה: "ולנטינה, אלכסנדר, סרגיי ואליסה, קריית ים כולה מחבקת אתכם וכולנו מבטיחים לא להשאיר אתכם לבד. כל המערכות העירוניות, החינוך, הרווחה, הקהילה וכל מה שדרוש עומד ערוך ומוכן כדי לעזור לכם כמה שרק אפשר. כל כך נורא המראה הזה שלפנינו שאין שום מילה שתוכל לנחם".

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-20191024-1526' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_inivqepj' duration='107'']

ענת רוזנברג ואימה אירנה דובינסקי שנהרגו בתאונת הדרכים הקטלנית בכביש 6
ענת רוזנברג ואימה אירנה דובינסקי שנהרגו בתאונת הדרכים הקטלנית בכביש 6 | צילום: באדיבות המשפחה

חקירת נסיבות התאונה, שבה רכב מסחרי התנגש ברכב פרטי שסטה מנתיבו, נמשכות. על פי הממצאים עד כה, בשעות אחר הצהריים, אירנה בת ה-33 שהייתה בחודשי היריון מתקדמים, בתה ענת וקרובת משפחה נוספת, נסעו ברכבן על כביש 6. לפי עדויות ראייה, מסיבה שאינה ברורה לפי שעה, איבדה הנהגת את השליטה על הרכב, והוא סטה מנתיבו – והתנגש במעקה הבטיחות שבצידי הדרך.

כזכור, רכב ההסעות שנסע מאחוריהן לא הספיק לבלום והתנגש ברכב המשפחתי בעוצמה רבה. האם ובתה נפגעו אנושות, קרובת המשפחה נפצעה קשה וכל יושבי רכב ההסעות – גם הם בני אותה משפחה, נפצעו קל. תוך זמן קצר מפינוי הפצועות לבתי החולים בילינסון ותל השומר, ובתום מאמצי החייאה – נקבע מותן של האם והבת.

כ-200 בני אדם ליוו למנוחות את אירנה דובינסקי בת ה-33 ובתה ענת רוזנברג בת ה-12
כ-200 בני אדם ליוו למנוחות את אירנה דובינסקי בת ה-33 ובתה ענת רוזנברג בת ה-12 | צילום: חדשות 13
זירת ההתנגשות במחלף בן שמן
זירת ההתנגשות במחלף בן שמן | צילום: תיעוד מבצעי מד''א