טרגדיה בצפון: בת 3 נספתה בשריפה בביתה בגליל

בשריפה שפרצה בבית בכפר האקולוגי אדמה שבגליל המערבי נספתה ילדה שחולצה על ידי כוחות כבאות והצלה לא רוח חיים. הוריה נפגעו גם כן: האם כבת 44 פונתה באורח קשה עם כוויות ופגיעות משאיפת עשן והאב כבן 45 פונה במצב בינוני. אחד מכיווני החקירה שנבדקים: הילד השני במשפחה שלא נפגע, כבן 6, שיחק באש

זמן צפייה: 00:38

ילדה בת 3 נספתה בשריפה שפרצה היום (שני) בבית בכפר האקולוגי אדמה שבגליל המערבי. כוחות כבאות והצלה חילצו אותה ללא רוח חיים מהמבנה לאחר שנלכדה באחד החדרים. הוריה של הילדה פונו גם הם, אישה כבת 44 פונתה במצב קשה אך יציב וגבר כבן 45 פונה במצב בינוני.

מסוק פינה לבית החולים רמב"ם בחיפה את האישה במצב קשה אך יציב ובהכרה, כשהיא סובלת מכוויות בדרגה ב' ולאחר ששאפה עשן. הגבר פונה גם הוא עם כוויות בדרגה ב' בגב ובגפיים למרכז הרפואי לגליל בנהריה. ארבעה צוותי כיבוי פעלו במקום וכיבו את האש.

מדובר במשפחה מפתח תקווה שהגיעו לנפוש ביישוב במהלך החג. אחד מכיווני החקירה שנבדקים הוא שהילד השני של המשפחה, כבן 6, שיחק באש. הילד שלא נפגע נשמר כעת על ידי שכנים לבית שעלה באש.

ילדה נספתה שריפה כפר אקולוגי אדמה גליל מערבי
ילדה נספתה שריפה כפר אקולוגי אדמה גליל מערבי | צילום: דוברות כב''ה צפון

חובש מד"א חסיב שחאדה ופרמדיק מד"א שלום טיקושבילי סיפרו: "מדובר בארוע קשה. כשהגענו למקום ראינו אש ועשן שיוצאים מבית מגורים ושכנים שהיו מסביב. מהבית יצא ילד כבן 6 שלא נפגע וגבר ואישה שסבלו מכוויות ולאחר ששאפו עשן, הם סיפרו שבבית ישנה ילדה כבת 3. האש עדיין בערה ולא ניתן היה להכנס לבית, לאחר שהכיבוי הגיעו, כיבו את האש וניתן היה להכנס לבית, הילדה חולצה כשהיא ללא רוח חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה. את האישה פינינו במסוק מד"א לבית החולים רמב"ם כשמצבה קשה ואת הגבר במצב בינוני לבית חולים בנהריה".

Whatsapp Image 2022 04 18 At 0
הבית שנשרף בכפר אדמה | צילום: כבאות והצלה צפון

Whatsapp Image 2022 04 18 At 0
הבית שנשרף בכפר אדמה | צילום: כבאות והצלה צפון