משפחתה של הצעירה הנעדרת זועמת: "אם הייתה דוגמנית, היו מוצאים אותה"

בני משפחתה של ספיר נחום, הצעירה שנעדרת כבר חמישה ימים, שוחחו עם עיתונאים מחוץ לביתה וקראו למצוא את יקירתם במהרה. "הילדים צריכים את אמא שלהם", אמרה האחות עדן וכעסה: "לא יכול להיות שחלפו 5 ימים ועדיין אין תשובות"

זמן צפייה: 02:52

גם בשעה זו הערב (שני) נמשכים החיפושים אחר ספיר נחום, הצעירה בת ה-24 שנעדרת בחמשת הימים האחרונים לאחר שנעלמו עקבותיה בעכו. בן זוגה נעצר בחשד למעורבות במעשה ואתמול הוארך מעצרו בשבוע.

בני משפחתה שוחחו הערב עם עיתונאים מחוץ לביתם בעכו. האחות עדן זעמה: "אם זו הייתה דוגמנית או מישהו מפורסם, היו מוצאים אותה מאוד מהר. לא יכול להיות שאוכלוסיה פחות חזקה לוקח חמישה ימים ועדיין אין תשובות".

עוד אמרה האחות: "אני רק רוצה שתחזרי. שתהיי חזקה עבור הילדים שלך. לא משנה באיזה מצב, אני רוצה שתדעי שכולם חזקים בשבילך ושאת נמצאת איפשהו ושאת בחיים והכול יהיה בסדר".

ספיר נחום
ספיר נחום | צילום: באדיבות המשפחה

הודיה, דודתה של ספיר, הוסיפה תוך כדי שהיא מממרת בבכי. "לאותו אחד שלקח אותה, שיחמול על הילדים האלה. הם צריכים את אמא שלהם. שיחזיר אותה אלינו. אנחנו אוהבים אותה ורוצים אותה. אנחנו מחכים לך ספיר, אנחנו אוהבים אותך. כולם מחבקים אותך ומחכים שתחזרי, אמרה הדודה.

עו"ד עמיחי בן שלוש, המייצג את המשפחה, אמר: "חשוב לעשות רעש. לא ייתכן שחמישה ימים אין תשובות. מישהו צריך לתת את הדין על זה ולמצוא את ספיר. יש לה שני ילדים קטנים בבית. המשפחה לא מקבלת תשובות. גורמי הרווחה בעיריית עכו ותושבים בעיר מגיעים ותומכים במשפחה. הכי חשוב זה למצוא את ספיר לטובת הילדים. הם צריכים את אמא שלהם".

החיפושים אחר ספיר נחום
החיפושים אחר ספיר נחום | צילום: דוברות המשטרה

החיפושים אחר ספיר נחום
החיפושים אחר ספיר נחום | צילום: דוברות המשטרה

כאמור, בשעות אלו ממש נמשכים החיפושים אחריה. כמו כן, מעצרו של בן זוגה הוארך הבוקר בשבוע, בתום דיון שנערך בבית משפט השלום בחיפה. בן הזוג של נחום חשוד במעורבות בהיעלמותה, וצו איסור פרסום הוטל על שמו של החשוד ועל כל פרט מפרטי החקירה.

בן זוגה לשעבר, כוכב טיקטוק מוכר בחברה הערבית, נעצר פעם נוספת בתחילת החודש שעבר עם כמה מחבריו, לאחר שהם נכנסו בצהרי שבת לקיבוץ כפר מסריק הסמוך לעכו עם עגלות רתומות לסוסים והתפרעו. הצעירים תיעדו עצמם מקללים ומאיימים על חברי הקיבוץ, עד שאנשי הביטחון הרחיקו אותם מהמקום. זמן קצר לאחר שנעצרו הם שוחררו.

יצוין כי משפחתה של ספיר נחום מוכרת לרשויות הרווחה, אם כי על רקע כלכלי ולא בשל אלימות במשפחה. גורמי הרווחה מצויים בקשר עם המשפחה שכן בן זוגה לשעבר לא העביר את דמי המזונות לספיר. כמו כן, עובדות סוציאליות נמצאות בקשר עם המשפחה וילדיה של ספיר, תינוק בן שמונה חודשים וילדה בת שנתיים, טרם יודעים את שאירע לאמם.

ספיר נחום
ספיר נחום | צילום: באדיבות המשפחה