סרגיי שאשתו ההרה ובתו נהרגו בתאונה: "רצינו להיות ביחד בחג"

אביה של ענת ואלמנה של אירנה, שבנם התינוק מת בבית החולים אחרי שיולד, סיפר בכאב על האובדן: "אירנה הייתה הכי טובה בעולם". אביו של סרגיי: "איבדנו את כל המשפחה"

זמן צפייה: 00:32

סרגיי דוביסנקי, שאיבד את אשתו ההרה, את התינוק שנשאה ברחמן ואת בתם בת ה-12 בתאונת הדרכים סמוך למחלף בן שמן בכביש 6, סיפר היום (שלישי) לחדשות 13 על האובדן. "רצינו להיות ביחד בחג. אירנה הייתה הכי טובה בעולם", אמר. אביו פאבל הוסיף: "המשפחה הייתה משפחה טובה מאוד, הם אהבו אחד את השני, הם היו כמקשה אחת. איבדנו את כל המשפחה, אירנה, ענת ואת הילד הקטן שאפילו לא הספיק להיות בעולם הזה. משפחתו של סרגיי, משפחתה של אירה, כולנו משפחה אחת".

כאמור, התינוק שיולד במצב קשה אחרי התאונה, מת היום בבית החולים. זאת לאחר שאמו, אירנה דובינסקי, ואחותו, ענת רוזנברג בת ה-12, נהרגו גם הן בתאונה. כזכור, אב המשפחה סרגיי נפצע קל וילדה נוספת בת 7 נפצעה גם היא.

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-20191022-1214' autoplay='0' credit='' desc='אביו של סרגיי' kid='1_p0c87d7h' duration='42'']

סרגיי, בעלה של אירנה דובינסקי שנהרגה בתאונה הקטלנית בכביש 6
סרגיי, בעלה של אירנה דובינסקי שנהרגה בתאונה הקטלנית בכביש 6 | צילום: חדשות 13

חקירת נסיבות התאונה, בה רכב מסחרי התנגש ברכב פרטי שסטה מנתיבו, נמשכות. על פי הממצאים עד כה, בשעות אחר הצהריים, אירנה בת ה-33 שהייתה בחודשי היריון מתקדמים, בתה ענת וקרובת משפחה נוספת, נסעו ברכבן על כביש 6. לפי עדויות ראייה, מסיבה שאינה ברורה לפי שעה, איבדה הנהגת את השליטה על הרכב, והוא סטה מנתיבו – והתנגש במעקה הבטיחות שבצידי הדרך.

זירת ההתנגשות במחלף בן שמן
זירת ההתנגשות במחלף בן שמן | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

רכב ההסעות שנסע מאחוריהן לא הספיק לבלום והתנגש ברכב המשפחתי בעוצמה רבה. האם ובתה נפגעו אנושות, קרובת המשפחה נפצעה קשה וכל יושבי רכב ההסעות – גם הם בני אותה משפחה, נפצעו קל. תוך זמן קצר מפינוי הפצועות לבתי החולים בילינסון ותל השומר, ובתום מאמצי החייאה – נקבע מותן של האם והבת.

"הרופאים נלחמים על חייו של הילוד, הסיכויים להישרדות לא גבוהים", אמר אתמול ד"ר יובל לוי, סגן מנהל בית החולים שיבא, "הסיכוי הוא קטן מאוד, אך בכל זאת נלחמים על חייו. הטיפול לפג מאוד מורכב. המקרים האלה הפגיעה הנוירולוגית קשה מאוד".

אירנה דובינסקי שנהרגה בתאונה הקטלנית בכביש 6
אירנה דובינסקי שנהרגה בתאונה הקטלנית בכביש 6 | צילום: באדיבות המשפחה
Whatsapp Image 2019 10 19 At 2
''ילדה שכולה לב''. ענת רוזנברג ז''ל | צילום: באדיבות המשפחה