ערן זהבי עוכב לחקירה לאחר שערך מסיבה בביתו: "הפריע לשוטרים"

כוכב הכדורגל נלקח לחקירה לאחר שהתקבלו תלונות על רעש חריג באירוע שקיים בביתו בסביון. מהמשטרה נמסר כי הכדורגלן סירב להזדהות וקילל את השוטרים. כעבור כמה שעות הוא שוחרר • תיעוד

זמן צפייה: 03:42

שחקן הכדורגל ערן זהבי עוכב היום (שישי) לחקירה, לאחר שערך מסיבה ונקלע לעימות עם השוטרים שזומנו למקום. בתום כמה שעות הוא שוחרר.

המשטרה הגיעה למקום בעקבות תלונות שהתקבלו על רעש חריג במסיבה, שנערכה בביתו של השחקן בסביון. לטענת המשטרה, השוטרים פעלו להפסקת הרעש אך זהבי הפריע להם במילוי תפקידם, סירב להזדהות, קילל אותם ואף הפנה לעברם איומים. בתגובה לדברים, כתב אחיו של הכדורגלן אבי זהבי ברשתות החברתיות: "בושה".

[brightcove_iframe video_id='news-part-2009111931' autoplay='0' credit='' desc='תיעוד העימות עם השוטרים' kid='1_qobfi1x9' duration='31'']

מהמועצה המקומית סביון נמסר בתגובה: "דווקא בימים אלה, כאשר מדינת ישראל כולה נמצאת בימים דרוכים ועושה מהלכים כואבים למניעת הדבקה, אירועים כאלה הם שעלולים לגרום להפצה המונית ולעליית תחלואה חמורה בסביון. החוק וההנחיות לא מבדילים בין ערן זהבי לכל תושב אחר ביישוב. מידת הפרסום אינה מהווה כל הצדקה להפרעה או פגיעה מכל סוג שהיא בקהילה. מועצת סביון תפעל בכל הכלים כנגד אלה שיפעלו בניגוד לחוקים ולהנחיות".

עוד בחדשות 13:

בכירי המשק וראשי המגזר העסקי קוראים: "לא נוכל לשאת סגר נוסף"

עקב פרסום חדשות 13: רה"מ ורעייתו לא יטוסו לארה"ב במטוס פרטי

למרות שהיה בסכנת חיים: הורים לקחו מבי"ח תינוק אחרי ברית מילה

ערן זהבי מתעמת עם השוטרים לפני שנלקח לחקירה
ערן זהבי מתעמת עם השוטרים לפני שנלקח לחקירה

מעורך הדין עדי כרמל המייצג את זהבי נמסר: "טיפול לא רגיש בארוע פשוט , העיכוב והמעצר של ערן היו מיותרים , אני שמח שקולנו נשמע מול פיקוד המשטרה והעניין הסתיים במהירות".

עו''ד עדי כרמלי
עו''ד עדי כרמלי | צילום: חדשות 13

כידוע, זהבי הגיע לאחרונה לישראל למשחקי הנבחרת בליגת האומות. הוא לקח חלק במשחקים נגד סקוטלנד וסלובקיה, כאשר במשחק הראשון הוא גם כבש את שער השוויון.

לפי דיווחים רבים, זהבי בדרך להתרת חוזהו בסין, וייתכן כי כלל לא יחזור למדינה. לאחרונה, נקשר שמו בפנרבחצ'ה הטורקית, שאוהדיה הציפו את עמוד האינסטגרם של הכדורגלן בפוסט שהפך לוויראלי ביותר, ובהאנובר הגרמנית. אולם, הוא טרם חתם בקבוצה כלשהי, וייתכן שגם חזרה לישראל נמצאת על הפרק.