האיומים על ד"ר שרון אלרעי-פרייס: שני תושבי הצפון נחקרו

כשבוע לאחר שנפתחה חקירה בנוגע לאיומים שקיבלחה ראש שירותי בריאות הציבור, המשטרה עיכבה שני תושבי חצור וטבריה בחשד שהפיצו איומים נגדה ברשתות החברתיות. השניים שוחררו בתנאים מגבילים

ד"ר שרון אלרעי-פרייס
ד"ר שרון אלרעי-פרייס | צילום: ערוץ הכנסת

המשטרה עיכבה הבוקר (שלישי) לחקירה תושב טבריה בן 38 ותושב חצור הגלילית בן 40 בחשד להפצת איומים על חייה של ראש שירותי בריאות הציבור, ד"ר שרון אלרעי פרייס, ברשתות החברתיות. במסגרת חקירת המשטרה, נעשה שימוש באמצעים טכנולוגיים בשיתוף יחידות משטרה נוספות שחשפו את זהותם של החשודים. לאחר שנחקרו, השניים שוחררו בתנאים מגבילים. החקירה נמשכת.

בעקבות האיומים שקיבלה, ד"ר אלרעי פרייס מאובטחת החל מהשבוע  24 שעות ביממה על ידי מאבטח של משרד הבריאות. רמת האיום שלה מוגדרת גבוהה מאוד, וההחלטה התקבלה בהתייעצות בין המשרד, המשטרה ואלרעי פרייס בעצמה.

אישה גולשת ברשת החברתית פייסבוק
אישה גולשת ברשת החברתית פייסבוק | צילום: Shutterstock

כזכור, לפני כשבוע משטרת ישראל פתחה בחקירת איומים שקיבלה ראש שירותי בריאות הציבור. במקביל, ד"ר מאיר פרייס, בעלה של אלרעי פרייס צייץ בחשבון הטוויטר האישי שלו והתריע כי יש איומים על חייה של אשתו.

ד"ר פרייס תייג את משטרת ישראל בציוץ וכתב: "משטרת ישראל, כבוד השר, פונה אליכם ישירות. יש איומים קונקרטיים על חיי אשתי". כמה שעות לאחר מכן, הודיעו במשטרה כי פתחו בחקירה והוסיפו: "אנו רואים בחומרה כל פרסום המופנה נגד עובדי ציבור בכלל ועל רקע תפקידם הציבורי בפרט". התלונה הוגשה על ידי קב"ט משרד הבריאות.

ראש הממשלה נפתלי בנט, שהגיב לציוץ, מסר: "מלחמת הפייק של מתנגדי החיסונים נגד ד"ר אלרעי פרייס ואחרים צריכה להיפסק. ‏החיסונים הם כיפת הברזל שלנו מול הקורונה. הם מצילים חיים ומאפשרים לנו לשמור על ישראל פתוחה ומתפקדת. ‏התעלמו מהפייק, לכו להתחסן".