מכת תאונות העבודה: גבר כבן 50 התחשמל למוות בנתניה

צוותי מד"א שהוזעקו למקום העניקו טיפול רפואי לגבר, שעבד על גג מבנה מגורים ברחוב גורדון בעיר, וביצעו בו פעולות החייאה, אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותו. בתוך כך, שלושה אנשים נפצעו באורח קל-בינוני במסעדה בעיר, לאחר שנהגת כבת 70 עלתה על המדרכה ופגעה בהם

זמן צפייה: 00:10

גבר כבן 50 נהרג היום (שישי) לאחר שהתחשמל במהלך עבודתו על גג מבנה מגורים ברחוב א.ד. גורדון בנתניה. צוותי מד"א העניקו לו טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה, אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותו.

פרמדיק מד"א רפי שבע סיפר: "כשהגענו לבניין המגורים עלינו לחדר המכונות בגג וראינו את הגבר שוכב מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה אבל מצבו היה קריטי ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

תאונת עבודה, אילוסטרציה
תאונת עבודה, אילוסטרציה | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

שלשום נהרג פועל בן 32 לאחר שככל הנראה נפל מגובה בעבודתו במפעל סמוך לירושלים. הוא הובא לחבירה עם צוותי מד"א בצומת אפרת, שם הם ביצעו בו פעולות החייאה ממושכות שבסופן נאלצו לקבוע את מותו. באותו יום נפצע פועל בן 35 באורח קשה לאחר שככל הנראה התחשמל במהל עבודות סמוך למרכז מסחרי בבית שאן.

זירת התאונה בנתניה
זירת התאונה בנתניה | צילום: דוברות איחוד הצלה

בתוך כך, שני אנשים שנכחו במסעדה בנתניה נפגעו באורח קל-בינוני מרכב שסטה מנתיבו ופגע בהם. על פי החשד, נהגת הרכב, תושבת העיר כבת 70, עלתה על המדרכה ופגעה בהם.

זירת התאונה בנתניה
זירת התאונה בנתניה | צילום: דוברות איחוד הצלה