השף המוכר בצפת פתח מסעדה לפני חודש - ונהרג בתאונת אופנוע

אבירם זייד בן ה-44 פתח מסעדה חדשה בחודש שעבר בעיר מגוריו והיה מהדמויות המוכרות והאהובות בצפת. הלילה הוא רכב על אופנוע בטבריה ונהרג. "היה אישיות מיוחדת עם לב ענק של נתינה", ספד לו ראש העיר

זמן צפייה: 00:19

אבירם זייד, גבר בן 44 נשוי ואב לשלושה, נהרג הלילה (חמישי) בתאונת אופנוע בטבריה. זייד היה מוכר בעיר מגוריו בצפת בשל היותו שף ורק בחודש שעבר הוא פתח מסעדה בעיר. זייד יובא למנוחות הערב בשעה 17:00 בבית העלמין בצפת.

התאונה התרחשה כשזייד, רכוב על אופנוע, ביצע תאונה מסיבה שאינה ברורה בשדרות אליעזר קפלן בטבריה סמוך לחוף גיא. פרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום פינו אותו לבית החולים פוריה בעיר, שם נקבע מותו.

זירת התאונה שבה נהרג אבירם זייד בטבריה
זירת התאונה שבה נהרג אבירם זייד בטבריה | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

החובשים של מד"א מורן אבו שקארה וולדיסלב טישצ'נקו שהגיעו למקום רכובים על אופנועי מד"א סיפרו: "הוא שכב על הכביש במרחק של מספר מטרים מהאופנוע מחוסר הכרה וסבל מפגיעה רב מערכתית".

ראש העיר צפת, שוקי אוחנה, ספד לו: יום עצוב וכואב לעיר צפת.הבשורה המרה תפסה את כולנו בהלם, הלב נשבר. הלילה אבירם זייד היקר זכרו לברכה, הלך לעולמו בתאונת דרכים קשה. הוא היה מהדמויות המוכרות והאהובות בעיר, אישיות מיוחדת עם לב ענק של נתינה. אני והעיר צפת כולה משתתפים בצער המשפחה כולה".