טעמים חדשים ומתכונים משודרגים: טירוף הסופגניות כבר כאן

המאפה החגיגי צץ בכל שנה מוקדם יותר - ושובר את שיאי המקוריות בכל פעם מחדש. למרות שחנוכה יחל רק בעוד כחודש, הקונדיטוריות כבר חשפו את הקולקציה עם שלל הטעמים, הצורות והצבעים החדשים

זמן צפייה: 02:49

טירוף הסופגניות: בכול שנה הן צצות מוקדם יותר, בצורות משונות יותר ובמתכונים מופרכים עוד יותר. אמנם חנוכה יחול רק בעוד כחודש, אבל אצל הישראלים החשק לסופגניות - קיים תמיד. לכן לא מפתיע שהקונדיטוריות החלו כבר היום שלישי לשווק רשמית את קולקציית הסופגניות של חנוכה תש"ף.

טעמים חדשים, שלל צבעים, צורות גדלים ותוספות לא שגרתיות - הכול הולך בתחרות על הלקוחות. מירי ארזי מייסדת רשת "מתוקה" חשפה את הסודות שהיו נעולים עד עכשיו בחדר האפייה. "הרעיונות מתחילים בשנה לפני. באמצע החופש הגדול, כשכולם משתכשכים בבריכות, אנחנו כבר טועמים את הסופגניות הראשונות ומתחילים בפיתוח הליין", הסבירה ארזי.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

הנהגת שרכבה תועד מתהפך בכביש 4: "זה היה כמו סרט בהילוך איטי"

ביקור האדמו"ר מסאטמר: רחובות נחסמו לכבוד הרב שלא מכיר בישראל

מחאות הדלק באיראן: "יותר ממאה מפגינים נהרגו ב-21 ערים"

הסופגניות של לחם יין
הסופגניות של לחם יין | צילום: בועז לביא

הבעיה היא שככל שהתוספת והמילוי משודרגים יותר ומתוקים יותר, כך גדל גם ערכה הקלורי של הספוגניה, ולבסוף השיראלים צריכים לבחור בין הטעם המשודרג למחיר. "רק הקולוריות בסוף קובעות עם קונים סופגניה או לא - אני אוכלת רק שתיים בשנה, לא מעבר", סיפרה צעירה.

כעת נותר להחליט בין הסופגניות עם המילויים החדשים והמיוחדים לבין הסופגניה המסורתית עם הריבה, בכל מקרה המאפה המסרותי - יספק לנו חג מתוק.