אחי הכלה מגבעת זאב: "עד שהמשטרה הגיעה - נהגנו לפי החוק"

מרדכי פולק, שנכח בחתונה שהסתיימה בעימות אלים בין השוטרים לחוגגים, שחזר את ההתרחשויות וטען: "היינו עם מסכות, רק המשפחה הגרעינית". האח הפצוע: "השוטר נתן לי אגרוף והפיל אותי לרצפה"

זמן צפייה: 03:29

מרדכי פולק, אחיה של הכלה מהחתונה ההמונית שאירעה אמש (רביעי) בגבעת זאב והסתיימה בעימות אלים עם שוטרים, שחזר את ההתרחשויות וטען: "לפני שהמשטרה הגיעה, הכול נעשה לפי החוק".

"שוטר חתך לאחי את השפה", שחזר פולק. "אח שלי היה אזוק עם פגיעה. הוא מאושפז בשערי צדק. את אבא שלי לקחו באמבולנס עם תפרים בארבע אצבעות. הם רצו לקחת את אמא שלי לחקירה, לקחת אותה עם השמלה והאיפור ביום השמחה של הבת שלה, הם דרשו להרוס את החתונה".

עוד בחדשות 13:

אוחנה יבדוק את ההתנהלות בחתונה; מ"מ המפכ"ל: "מגבה השוטרים"

"היו מכות, אשתי התעלפה": המשטרה פיזרה בכוח חתונה בגבעת זאב

מהומה בחתונה בגבעת זאב
מהומה בחתונה בגבעת זאב | צילום: חדשות 13

"דחינו את החתונה כבר שבעה חוודשים", המשיך האח. "חיכינו שזה ייגמר אבל זה לא נגמר, החלטנו שאין ברירה וצריך לעשות חתונה מצומצמת בבית, רק משפחה גרעינית. היינו רק 16 אנשים, אחים ואחיות בלבד של החתן והכלה, המשפחה הגרעינית ביותר. היינו עם מסכות, אני עמדתי כניסה ווידאתי שכולם עם מסכות, היינו בשטח פתוח".

"אחרי החופה נכנסו שתי שוטרות, היא באה לצלם את פני הכלה, אמא שלי הורידה לה את הטלפון וביקשה 'אל תצלמי פה', היא לקחה את הטלפון בחזרה וטענה על תקיפת שוטר. יש דרכים לעשות את זה".

מרדכי פולק, אחיה של הכלה מגבעת זאב
מרדכי פולק, אחיה של הכלה מגבעת זאב | צילום: חדשות 13

האח שנפצע במהלך האירוע סיפר: "השוטרים נכנסו לבית, אמרו שרוצים לקחת את אימא שלי למעצר. אני כילד שרואה את אמא שלו מבוהלת ולא יודעת מה לעשות - נעמדתי מולה. לא רציתי שזה ייגמר רע. אחרי זה התחילו לדחוף, להפעיל כוח, ראיתי שאימא שלי נופלת, רציתי לראות איך אני מתקדם כדי שהיא לא תיפול ואז אחד השוטרים נתן לי אגרוף, טען שאני עצור, הפיל אותי לרצפה והמשיך לתת לי מכות".

[brightcove_iframe video_id='news-part-2010150753' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_i9fyt60d' duration='47'']

כזכור, אמש הודיע השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה כי יבדוק את נסיבות האירוע שבו פוזרה החתונה. "צפיתי בכאב בתמונות, הן אכן קשות - לא אחרוץ דין לפני שמלוא הפרטים יהיו בפניי", כתב אוחנה בציוץ בטוויטר. כמו כן, מ"מ המפכ"ל מוטי כהן וגיבה את השוטרים: "שוב אנו עדים לתקיפת שוטרים שמבצעים את תפקידם כלפי מי שמפר את החוק ברגל גסה".

"לצערי במקום שישמע גינוי חריף כלפי אלו המפרים את התקנות ופוגעים בשוטרים האוכפים אותן, יש מי שבוחרים להשתלח בשוטרים ולהכפישם", המשיך מ"מ המפכ"ל. "אני מגבה ומחזק את ידיהם של השוטרים הפועלים למען שמירת שלום הציבור ובריאותו, ומגנה את כל מי שמנסה לפגוע בהם ובפעילותם לאכיפת החוק. אני שב וקורא לציבור כולו לגלות אחריות ולשמור על החוק".