עקב פרסום תחקיר חדשות 13: עדויות חדשות נגד הנוכל שהונה נשים

מעדויות נוספות שהגיעו לידי חדשות 13, עולה כי הקצין ששירת ביחידת מודיעין סודית התעלל נפשית, פיזית וכלכלית בבנות זוג נוספות שהיו עימו בקשר. "גיליתי שאני בהיריון - והוא התחרפן"

זמן צפייה: 08:36

בעקבות פרסום התחקיר על צחי לבארד, קצין שהשתחרר בדרגת רב סרן ושירת ביחידת מודיעין סודית, והפך לנוכל שהונה נשים, הגיעו לחדשות 13 עדויות נוספות של נשים שטוענות שנפגעו מלבארד. נ', צעירה מתל אביב, היא אחת הנשים שנפגעה מלבארד - וגם היא, כמו שאר הנשים שנפגעו ממנו, מספרת סיפור דומה על שעברה. בהתחלה הן מוקסמות מהקצין הכריזמטי, בחור נאה שמוכר על עצמו אגדות, ואז הן נחשפות לצד האפל שלו.

"הכרתי אותו בערך שנה אחרי שאני בעצמי עברתי גירושין לא מאוד קלים. הכרנו באחת האפליקציות, וההתחלה, כמו כל הקשר, הייתה מאוד אינטנסיבית, מאוד סוחפת - הוא לגמרי הקסים אותי", סיפרה נ'. "מהרגע הראשון הוא ידע לומר בדיוק את הדברים הנכונים, וכמה שהוא נקשר אליי, וכמה שאני מדהימה ומושלמת. אני נפלתי שדודה לרגליו. הוא ידע בדיוק מה לומר, מה לעשות - וזה עבד".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

לאחר שהתמוטט במסיבת טבע: נקבע מותו של צעיר בן 19

בפעם הראשונה מזה חודש: ישיבת הממשלה תתקיים ביום שלישי

סופית: מסי הודיע כי יישאר בברצלונה

צחי לברד, השתלט על חייהן של נשים מצליחות והוציא מהן מיליוני שקלים
צחי לברד, השתלט על חייהן של נשים מצליחות והוציא מהן מיליוני שקלים | צילום: חדשות 13

סיפורה של נ' לא שונה משל הנפגעות האחרות. כשהם עמוק בתוך הקשר, צחי מתחיל לבקש כספים מנ' בטענה שהחשבון שלו מעוקל בגלל הסתבכות כלכלית כאיש עסקים אמיד מחו"ל. לדברי נ', "יצא שהוא לווה ממני אלפי שקלים ומעולם לא החזיר".

יתרה מזאת, נ' גילתה שהיא בהיריון מלבארד, וכשסיפרה לו - הוא התפרץ. "אחרי שניפרדנו גיליתי שאני בהיריון", סיפרה. "היה לי ברור שאם אני צריכה לעשות הפלה באופן פרטי, אין לי איך לממן את זה. ופניתי אליו כדי שיעזור לי, בהנחה שזה מה שאני אצטרך לעשות - והוא התחרפן: צעק עלי קרא לי שקרנית והיה בטוח שזה ניסיון מניפולציה. בסופו של דבר, תודה לאל, כעבור כמה ימים הייתה לי הפלה טבעית".

"אני לא רוצה לדמיין מצב שבו עדיין הייתי קשורה משפחתית לבנאדם הזה. נורא לדעת שבן אדם שהוא סדרתי כל כך, שיש סרטונים ועדויות בלי סוף נגדו, הוא חופשי לעשות מה שבא לו, להכיר עוד נשים, לפגוע בהן, לעשוק אותן והתחושה היא שאין הגנה", המשיכה נ'. הנשים שנפגעו מלבארד מקוות שמישהו מרשויות החקירה ישים סוף למעלליו.

תגובת המשטרה לפרסום: "התלונות נבדקו, בוצעו פעולות חקירה, ואף הוגש כתב אישום נגד החשוד, שניים מהתיקים נסגרו ואילו התיק השלישי עודנו מתנהל". מטעמו של לבארד נמסר כי "צחי נחקר במשטרה בגין מרמה, הוא שוחרר והתיק נגדו נסגר. הניסיון להציגו כ"מנצל נשים" הוא מופרך. צחי הוא זה שנפל קורבן לבנות זוג לשעבר אשר עשו יד אחת בכדי להפילו ממניעי נקמה לאור החלטתו לסיים את הקשר עמן".