השף דוד ביטון שיבשל למנהיגי העולם שמגיעים לי-ם: "המתח עולה"

מנהל המטבח ב"לה רג'ינס" שבמלון "קינג דיוויד", סיפר לחדשות 13 על ההיערכות לפסגת המנהיגים הכוללת יצירת ספיישלים, מנות חורפיות ומגוון של אוכל ישראלי מקומי. "אנחנו נערכים כראוי"

זמן צפייה: 04:58

פסגת המנהיגים בירושלים: דוד ביטון, שף מסעדת "לה רג'ינס", שבמלון קינג דיוויד בירושלים, שיארח את המנהיגים הרבים שיתארחו בישראל לרגל ציון 75 שנה לשחרור אושוויץ, סיפר היום (שני) ל"החדשות" עם יעקב אילון: "אנחנו יודעים שמדובר ב-13 ראשי מדינות. כשמפרקים ומבינים ממש מי האורחים, המתח עולה".

בהתייחס להכנות שנעשו לקראת הפסגה, אמר: "יצרנו קשת רחבה של תפריטים. נוסף לכל התפריטי מסעדות שלנו במלון, הוספנו ספיישלים, מנות חורפיות ואפשרויות של אוכל מקומי, כדי שיהיה להם הכל מהכל. בגלל דרישות ביטחון, אנחנו לא יודעים בדיוק מה הם עומדים לאכול ואיפה. אז כנראה שהם יפתיעו אותנו מכל מיני מוקדים במלון, ואנחנו נערכים כראוי".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

הו כינרת שלי: מסעדות הגורמה שכולן על טהרת המטבח הטברייני

"נכנס לתוך הנשמה": לקראת החורף – החמין חוזר למטבחים ולמסעדות

לכבוד חג המולד: ויליאם וקייט חושפים את רזי המטבח המלכותי

השף דוד ביטון
השף דוד ביטון | צילום: חדשות 13

"אחת המנות תהיה לשון טלה עם ארטישוק ירושלמי, עם פורצ'יני צ'יפס. מנה חגיגית", הוסיף השף ביטון.

עוד אמר כי "אני הולך להציג את המטבח שלנו, מקומי, עם חומרי גלם מקומיים עד כמה שאפשר. אני לא הולך לעשות להם את המטבחים המקומיים שלהם, אצלם בבית יש אנשים שיכולים לעשות את זה הרבה יותר טוב ממני. אני אעשה את הטעמים שלנו. אני חושב שזה מה שנכון לעשות".