"אני לא מתביישת": מנהלת מערך היח"צ שהפכה לשליחה של "תן ביס"

עקב משבר הקורונה ישראלים רבים הוצאו לחל"ת. יש כאלו, כמו שחף סגל, שבחרו להסב את עבודתם ולהפוך לשליחים. "הילדים שלי רגילים לראות אמא חזקה, קרייריסטית - רציתי שהם ימשיכו לראות את זה"

זמן צפייה: 03:14

משבר הקורונה גרם לכך שישראלים רבים הוצאו לחופשה ללא תשלום. חוסר הוודאות הכלכלית הוביל כמה מהם להשאיר את האגו בצד ולעשות ההסבה מקצועית, לפחות לתקופה הקרובה, ולהתחיל לעבוד במקצוע שאולי הם לא היו חושבים לעסוק בו לפני כן. אחת מהם, היא שחף סגל, ביום-יום מחזיקה במשרה בכירה, מנהלת מערך יח"צ ושחקנית, וכעת הפכה לשליחה מן המניין בחברת "תן ביס".

"חיפשתי משהו לעשות, הילדים שלי רגילים לראות אמא חזקה, קרייריסטית שיוצאת כל בוקר מהבית ועושה כמיטב יכולתה כדי לפרנס אותם, זה מה שרציתי שהם ימשיכו לראות", הסבירה סגל. "בשביל לא לצאת מדעתי אני חייבת לצאת מהבית ולהתעסק במשהו".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

ישיבת הממשלה נדחתה: "נתניהו רוצה להחמיר משמעותית את ההגבלות"

\מסתמן: עמיר פרץ בדרך לממשלה – ימונה לשר הכלכלה

"באנו להתאוורר": הצעירים שהתגייסו להציל את הקטיף בעמק חפר

סגל אף טענה כי אינה מתביישת בהסבת המקצוע וסיפרה כי "אין עבודה שלא מכבדת את בעליה. כל דבר הוא פתח להזדמנות. אני לא מתביישת, אפילו זה שאני לובשת כתום, זה מה שמטריד אותי זה כאילו סוף העולם הגיע".

"אם אתם רואים אותי על האופניים תעשו לי שלום תחייכו אלי. לצערי במצב של היום אני פחות דופקת על דלתות ויותר משאירה את המשלוח ליד הדלת, אז אני פחות אראה אנשים. אבל במקרה אתם מאלה שכן פותחים את הדלת לשליחים, תחייכו, תגידו שלום, תחליקו מרפק, והכי חשוב - תשאירו לי טיפ", הפצירה.