תאונה קשה בצפון: בן 62 נהרג, אישה כבת 30 נפצעה קשה

השניים נסעו על אופנוע ביחד והתנגשו ברכב נוסע בצומת שבי ציון על כביש 4. צוות מד"א שהגיע למקום ביצע פעולות החייאה בגבר אך נאלץ לקבוע את מותו לבסוף. האישה פונתה כשהיא מורדמת ומונשמת למרכז הרפואי לגליל בנהריה

זמן צפייה: 00:18

גבר בן 62 נהרג ואישה כבת 30 נפצעה באורח קשה הבוקר (שבת) בתאונת דרכים בין האופנוע עליו נסעו לבין רכב בצומת שבי ציון בכביש 4. צוות מד"א שהגיע למקום ביצע פעולות החייאה בגבר ובסופן נאלץ לקבוע את מותו. האישה פונתה כשהיא מורדמת ומונשמת עם פגיעה רב מערכתית למרכז הרפואי לגליל בנהריה. נוסעי הרכב לא נפגעו.

חובש מד"א סמיח עבד אל קאדר והפרמדיק ניזאר ג'יריס סיפרו: "שני הרוכבים שכבו על הכביש בסמוך לאופנוע כשהם מחוסרי הכרה וסובלים מפציעות רב מערכתיות. רופא שנתקל בתאונה ביצע בגבר שהיה ללא דופק ונשימה פעולות החייאה בסיסיות".

"המשכנו את הטיפול הרפואי אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ולאחר מאמצי ההחייאה נקבע מותו. הרוכבת השנייה טופלה בשטח ופונתה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבה קשה והיא מורדמת ומונשמת. נוסעי הרכב שהיה מעורב בתאונה נבדקו על ידי הצוותים שלנו ולא נזקקו לפינוי לבית חולים".

אמש נהרג רוכב אופנוע בן 40 בתאונת דרכים עם רכב פרטי בכביש 57 ממחלף ניצני עוז למערב, סמוך לכביש 6 באזור המועצה האזורית לב השרון. צוותי מד"א שהוזעקו לזירה נאלצו לקבוע את מותו במקום, ופינו את נהג הרכב, תושב קלנסוואה בן 32, לבית החולים מאיר בכפר סבא, כשהוא במצב קל. בוחני התנועה של המשטרה הגיעו לזירה והחלו בחקירת נסיבות התאונה.