אדם נהרג בהתנגשות עם גמל בנגב; נהג משאית נהרג בכביש 6

יובל אילת-אוזן בן ה-65 התנגש בגמל בכביש 358 בין לקיה ללהב, צוות מד"א שהגיע לזירה קבע את מותו לאחר שאותר כשהוא ללא סימני חיים. במקביל, נהג משאית כבן 30 שהיה מעורב בתאונת שרשרת בכביש 6 לצפון מת לאחר פעולות חילוץ

זירת התאונה בין לקיה ללהב בנגב
זירת התאונה בין לקיה ללהב בנגב | צילום: דוברות מד"א

יובל אילת-אוזן בן ה-65 נהרג היום (שני) כשהתנגש עם רכבו בגמל בכביש 358 ממחלף לקייה לכיוון אשכולות. צוות מד"א שהגיע לזירה איתר את הגבר כשהוא לכוד ברכבו ולאחר שחולץ ממנו מותו נקבע במקום. בנו של אילת-אוזן ספד לו: "היה איש משפחה, מלח הארץ, איש ערכים. כואב לנו מאוד. יש סכנה מהגמלים באזור הזה ומדובר בהפקרות".

ראש המועצה האזורית רמת הנגב, ערן דורון, הגיב לאירוע:"שוב לצערי הרב קיבלנו תזכורת כואבת שבעיית הגמלים וחיות המשק המשוטטות בכבישי הדרום טרם נפתרה ומהווה איום מתמיד עבור תושבי הנגב והנוסעים בכבישיה. בשל כך פעלנו לחקיקת חוק לסימון גמלים בשבב תת עורי ולהחמרת הענישה. התאונות הללו אינם גזרה משמים. בעזרת אכיפה מוגברת, תאורה בכבישים ותשתיות טובות יותר ניתן למנוע את התאונה הבאה. אני משתתף בצער המשפחה ומקווה שימצאו את בעלי הגמל במהרה וימצו עמו את הדין".

יובל אילת-אוזן, ההרוג בתאונה עם הגמל בנגב
יובל אילת-אוזן, ההרוג בתאונה עם הגמל בנגב | צילום: באדיבות המשפחה

במקביל, נהג משאית כבן 30 נהרג היום לאחר שהיה מעורב בתאונת שרשרת עם שתי משאיות נוספות בכביש 6 לצפון, סמוך למחלף קרית גת. צוות מד"א שהגיע לזירה החל בפעולות חילוץ, כשבסופן נקבע מותו של הגבר. שני פצועים נוספים פונו מהזירה על ידי מד"א.

זירת התאונה בין לקיה ללהב בנגב
זירת התאונה בין לקיה ללהב בנגב | צילום: דוברות מד''א

פרמדיק מד"א עמית חנניה סיפר: "כשהגענו למקום ראינו 3 משאיות שהתנגשו בתאונת שרשרת, נהג המשאית האחרונה נלכד בכסא הנהג, הוא היה מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק, עם חבלה רב מערכתית קשה. לאחר חילוץ מורכב וממושך הוא חולץ מהמשאית ונאלצנו לקבוע את מותו".