תאונה קשה בצומת גלילות: נערה נהרגה, בן 20 במצב קשה

הדר אריאל צור, בת 17 מקריית נטפים שבשומרון, שהותירה אחריה הורים וארבע אחיות, היא הולכת הרגל שנפגעה מאופנוע עליו רכב צעיר בתל אביב. היא פונתה במצב אנוש לבית החולים איכילוב, שם נקבע מותה. הצעיר פונה לבית החולים בילינסון כשהוא מורדם ומונשם

זמן צפייה: 00:07

הדר אריאל צור היא הולכת הרגל בת ה-17 שנהרגה הערב (שבת) לאחר שנפגעה מאופנוע בצומת גלילות כשחצתה מעבר חצייה. היא פונתה במצב אנוש לבית החולים איכילוב בתל אביב, שם הצוות הרפואי קבע את מותה. רוכב האופנוע, בן 20, פונה במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית כשהוא מורדם ומונשם לבית החולים בילינסון בפתח תקווה.

הפרמדיק עידן שינה והחובש גל סלהוב סיפרו: "הנערה שכבה על הכביש מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה, כשהיא סובלת מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד ובמרחק גדול ממנה שכב רוכב האופנוע שהיה גם כן מחוסר הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות ומיד התחלנו בטיפול רפואי מציל חיים, הרוכב הורדם והונשם בשטח ופונה לבי"ח בלינסון כשמצב קשה והנערה פונתה במצב אנוש לבי"ח איכילוב תוך כדי ביצוע פעולות החייאה".

הדר אריאל צור
הדר אריאל צור

אריאל צור התגוררה בקריית נטפים שבשומרון, והותירה אחריה הורים וארבע אחיות. ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן: "כולנו אבלים על המוות המיותר הזה של פרח צעיר, הדר, רק בתחילת חייה, בעת בילוי עם חבריה מהשומרון, כולנו מחבקים את המשפחה והחברים".