חשד לפגע וברח בכביש 6: צעיר נהרג, הנהג הפוגע - בן 19

רכב פרטי פגע בשלושה הולכי רגל בעת שחצו את כביש 6, בסמוך למחלף דניאל, ונמלט מהמקום. אחד מהולכי הרגל, בשנות ה-20 לחייו, נהרג ושניים נפצעו באורח קל ובינוני

זמן צפייה: 00:19

צעיר נהרג הבוקר (שישי) בתאונת דרכים קטלנית בכביש 6 בסיסות השעה 04:30 כאשר רכב פרטי פגע בשלושה הולכי רגל שהלכו בשולי הכביש המהיר, בסמוך למחלף דניאל, ולאחר מכן נמלט מהמקום. ככל הנראה מדובר בשלושה תלמידי ישבה שלומדים באזור התאונה שמסיבה לא ברורה הלכו בשוליים. לפני זמן קצר אותר הנהג הפוגע, תושב אלעד בן 19. יחד איתו עוכבו לחקירה שניים נוספים שהיו איתו ברכב. החשוד יובא בפני שופט לבקשת המשטרה להאריך את מעצרו.

גורמי רפואה קבעו את מותו של אחד מהולכי הרגל, צעיר בשנות ה-20 לחייו במקום ושני פצועים נוספים פונו לבית החולים אסף הרופא במצב בינוני וקל. במשטרה עושים מאמצים לאתר את נהג הרכב הפוגע, במה שנראה כמו תאונת "פגע וברח".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

המשחקים הפראלימפיים: השחיין הישראלי מארק מליאר זכה בזהב

אלמונית ניסתה לחטוף בת 7 בבת ים – הסבתא נאבקה וחילצה אותה

תיעוד: רעולי פנים ניסו לשדוד חתונה באיומי נשק חם בטייבה

אמבולנס בזירת התאונה בכביש 6
אמבולנס בזירת התאונה בכביש 6 | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

פרמדיק מד"א אריה מאיירס, סיפר: "בשולי הכביש שכב צעיר כבן 20 מחוסר הכרה, עם חבלת ראש קשה, הוא היה ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות, ולאחר זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו. בזירה התהלך צעיר נוסף שהיה נסער והתלונן על כאבים בגב, וצעיר שלישי שלקה בחרדה. לאחר בדיקות וטיפול ראשוני בשטח פינינו אותם לבית החולים".