אחד מפצועי הפיגוע באלעד שמאושפז במצב קשה: "בתו בת ה-8 רצה לספר שאבא נפגע"

מספר רגעים לפני שהותקף, ישב אחד הפצועים מהפיגוע באלעד בפארק שבעיר יחד עם ילדיו - כך תיארו אשתו ואחותו של הגבר בן ה-38. נכון לעכשיו, מצבו נותר קשה והוא מאושפז בבית החולים בלינסון. אשתו: "מבקשת להתפלל לרפואתו. כואב לי הלב שהילדים נחשפו למחזה הזה"

זמן צפייה: 00:52

בפיגוע אמש באלעד, במהלכו נרצחו שלושה בני אדם, נפצעו גם 3 באורח קשה. בתיה, אשתו של אחד מהם, סיפרה היום (שישי) לחדשות 13: "הילדים מספרים לנו שהמחבלים צעקו לו 'היי בחורצ'יק' והחלו להכות אותו בראשו. הוא נפל". עוד הוסיפה לתאר בתיה: "בתו בת ה-8 ניסתה לברוח לכיוון הבית ולהזעיק עזרה כאשר בתו הקטנה בת השנתיים נותרה לבדה בפארק". בהמשך לכך, אזרחים שעברו במקום יצרו קשר עם האם והשיבו אליה את ילדיה.

במקביל, אחותו של הפצוע בן ה-38 סיפרה כי טרם הותקף ישב בפארק עם ילדיו, כאשר לפתע הגיחו שני מחבלים והכו אותו בראשו עם גרזן. כמו כן, האחות שיתפה כי אחיה סובל מדימום ומשבר בחלק האחורי של הגולגולת. עוד תיארה אחותו של הפצוע: "הוא עמוד התווך של המשפחה, אבא מאוד מסור לילדים שלו, תמיד לוקח אותם למקומות. מאוד אוהב את הילדים שלו. יש לו ילדים מאוד חכמים".

לפני כשעה הפצוע יצא מניתוח נוירוכירורגי ומצבו עדיין מוגדר קשה. כעת הוא מורדם ומונשם וצוות בית החולים ממשיך להילחם על חייו.

זירת הפיגוע בה נפצע בן ה-38
זירת הפיגוע בה נפצע בן ה-38

כזכור, אתמול שלושה בני אדם אחד נרצחו ושלושה נוספים נפצעו באורח קשה ואדם נוסף נפצע קל בפיגוע משולב ובמספר זירות באלעד, שהחל בכיכר אבן גבירול שבעיר והמשיך לאמפי פארק הסמוך. לפי שעה, כוחות הביטחון ממשיכים במצוד אחר אחר המחבלים, ולאחר לילה של חיפושים המשטרה מבקשת את עזרת הציבור באיתור החשודים בביצוע הפיגוע באלעד, שני צעירים תושבי הכפר רומאנה שבאזור ג'נין.

החשודים בביצוע הפיגוע באלעד - אסעד יוסף אסעד אלרפאעי. וצבחי עמאד צבחי אבו שקיר
החשודים בביצוע הפיגוע באלעד - אסעד יוסף אסעד אלרפאעי. וצבחי עמאד צבחי אבו שקיר | צילום: דוברות המשטרה