מסתמן פתרון: שביתת נהגי האוטובוסים בוטלה

מארגון נהגי ונהגות האוטובוסים וההסתדרות הלאומית נמסר כי השביתה שתוכננה להיום בתחבורה הציבורית בוטלה. "עקב נכונות משרד התחבורה לקיים משא ומתן אינטנסיבי, נמסר מהארגון, "הוחלט להשהות לעת עתה את שביתת הענק בתחבורה הציבורית"

.מחאת נהגי האוטובוסים ליד צומת עזריאלי בת"א, ספטמבר 2021
מחאת נהגי האוטובוסים ליד צומת עזריאלי בת"א, ספטמבר 2021 | צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

מסתמן פתרון: מארגון נהגי ונהגות האוטובוסים וההסתדרות הלאומית נמסר הבוקר (חמישי) כי השביתה שתוכננה להיום בתחבורה הציבורית בוטלה. "עקב נכונות משרד התחבורה לקיים משא ומתן אינטנסיבי, נמסר מהארגון, "הוחלט להשהות לעת עתה את שביתת הענק בתחבורה הציבורית".

השביתה הייתה אמורה להיערך היום החל מהשעה 16:00 ועד מחר בבוקר, והנהגים אף איימו לחסום כבישים ברחבי הארץ, במחאה על האלימות נגדם ועל תנאי שכרם. ההשבתה המתוכננת הובילה לחשש מפקקי ענק ברחבי הארץ, בשעות העמוסות של השבוע, כאשר המונים שבים מעבודתם וחיילי צה"ל יוצאים הביתה מהבסיסים.

.שרת התחבורה מרב מיכאלי
שרת התחבורה מרב מיכאלי | צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90

בית הדין הארצי לעבודה הסיר השבוע את צווי המניעה שניתנו, מה שנתן את האות לנהגים ולהסתדרות הלאומית לפתוח שוב במחאה בעקבות "התעלמותה המוחלטת של השרה מדרישות הנהגים", לטענתם. הנהגים דורשים משרת התחבורה מרב מיכאלי להעביר פער של 20 מיליון שקלים לטובת שיפור תנאי שכרם, מה שגורם לטענתם למחסור בנהגים.