התאונה בצפון: לנהג האוטובוס היו 51 הרשעות תעבורה קודמות

אשר בסון, נהג האוטובוס שנהרג בתאונה הקטלנית בצפון, הורשע בעבר בעשרות עבירות תנועה; נהג המונית שאשתו וילדיו נהרגו התעורר בבית החולים. אחיו לחדשות 13: "התעורר ושאל איפה אשתו והילדים"

זמן צפייה: 02:51

אשר בסון, נהג האוטובוס שנהרג בתאונה הקטלנית אתמול (רביעי) בצפון והחשוד בגרימתה, היו 51 הרשעות תעבורה קודמות. במקביל, מחקירת המשטרה עד כה עולה כי בסון סטה מנתיב בקו הפרדה רצוף, פגע באחד הרכבים ואז התהפך. בסך הכל פגע נהג האוטובוס בשלושה כלי רכב, וישנם 62 נפגעים בתאונה. היום ייגבו עדויות נוספות.

מלבד בסון נהרגו עוד ארבעה בתאונה - מורן בן אלי בת ה-35 ושלושת ילדיה, דקל (15), ליאם (11) ואנאל (5). אב המשפחה, ראובן בן אלי, נפצע באורח קשה והבוקר הוא פקח את עיניו בבית החולים ועודכן על ידי הרופאים בתוצאות הקשות של התאונה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

הגננת המתעללת כרמל מעודה נכנסה לכלא לרצות 9.5 שנות מאסר

בשל תסמונת נדירה של מחלימי קורונה – בן 5 מאושפז במצב אנוש

המדריך לתו הירוק החדש – כל מה שאתם צריכים לדעת

אחיו של בן אלי סיפר הבוקר לחדשות 13: "היינו בדרך לאירוע משפחתי, לא מתאים לו לאחר, זה אח שלי הקטן, אנחנו קשורים בקשר טוב מאוד, רק בשמחת תורה ישבנו כולם יחד. רק אתמול הילד ליאם היה אצל ההורים שלי ואכל אצלם צהריים".

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-articles-part-2109300851' autoplay='0' credit='דוברות רמב"ם' desc='ד"ר האני באחוס מעדכן על מצב הפצועים בתאונה' poster='' kid='1_zgzravys' duration='30']

דביר נריה בן ה-18, אחד מהמדריכים שהיה על האוטובוס, סיפר לחדשות 13: "במהלך הנסיעה הרגשנו תאוצה מירבית בירידה מההר. פתאום קלטנו את העוצמה והמהירות ועפנו לצדדים, התנגשנו במשהו, אולי מכונית פרטית. כל הזכוכיות באוטובוס התנפצו. תפסנו חזק כולם כי העוצמה הייתה חזקה כדי להישמר ולא לקבל מכה קשה. איך שתפסנו, פתאום האוטובוס באמת התהפך לפחות פעמיים או שלוש".