בעלה של הצעירה שנפצעה קשה מקריסת עץ: "שמעתי רעש - ואז צעקות"

אליה יפת, בן זוגה של אורית בת ה-18 שרגלה נקטעה בעקבות האירוע, סיפר: "היא התעוררה ומרגישה בסדר - קיבלנו מתנה". קרובת משפחה: "היא לא הספיקה לברוח – צעקה לבעלה לחסום לה את העורקים"

זמן צפייה: 02:01

אליה יפת, בעלה של אורית יפת ה-18, הצעירה שנפצעה אתמול (שלישי) קשה מעץ שקרס לחצר בית בבני ברק, סיפר היום על האירוע: "הייתי בבית בחדר שלי, פתאום אני שומע רעש של משהו שנופל. רצתי לסלון, פחדתי שהעץ קורס ומפיל את המטבח. פתאום אני שומע צעקות 'אליה אליה'. ואז אני רואה אותה ה' ישמור על הרצפה".

"ברוך ה' העיקר שהיא איתנו והיא התעוררה והיא מודעת למצב טוב מאוד", אמר על אשתו, שרגלה נקטעה בעקבות האירוע. "היא הייתה על הרעפים פתאום שמעו רעש ופתאום זה קרס וקרה מה שקרה. עכשיו זה רק גורם לי להעריך אותה יותר ולהבין את המתנה שקיבלתי".

עוד בחדשות 13:

משרד הבריאות הורה: קליטה מיידית של פרמדיקים לעבודה בבתי"ח

שיא שלילי: 6,923 נשאים ביממה; מספר הנדבקים חצה את ה-200 אלף

קבינט הקורונה יתכנס היום: יכריע לגבי מתווה להפגנות ולתפילות

אורית יפת, שנפצעה קשה מקריסת עץ בבני ברק
אורית יפת, שנפצעה קשה מקריסת עץ בבני ברק | צילום: באדיבות המשפחה

אילנה, קרובת משפחה של אורית, סיפרה: "היא וחמותה עלו לגג לסדר משהו, פתאום הן ראו את העץ נופל - הן לא הספיקו לברוח. חמותה דחפה אותה וצעקה 'תברחי, תברחי, תצילי את עצמך קודם' אבל זה נפל עליה. שתיהן נפלו, ברוך השם שלא יותר גרוע - שתיהן יכלו למות".

"המצב של בעלה מאד קשה, כולם בטראומה", הוסיפה אילנה. "הוא גם ראה את זה עלה למעלה והיא צעקה לו 'תחסום לי את העורקים, תפוס את הרגל, תעשה משהו', לראות דבר כזה זה לא פשוט, הוא גם ילד בן 22".

בת 19 נפצעה קשה מעץ שקרס לחצר בית בבני ברק
בת 19 נפצעה קשה מעץ שקרס לחצר בית בבני ברק | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

אתמול, כאמור, יפת נפצעה קשה לאחר שנפגעה מעץ שקרס לתוך חצר בית ברחוב הלוחמים בבני ברק. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לה טיפול רפואי ופינה אותה לבית החולים שיבא כשהיא סובלת מחבלה קשה בגפיים התחתונות. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע.