בזמן עימותים עם חרדים בבני ברק: שוטר ירה באוויר • תיעוד

במהלך פעילות מבצעית לאכיפת תקנות הקורונה בעיר, החלה התקהלות המונית של תושבי המקום סביב השוטרים - כמה מהם יידו לעברם אבנים, ואחד מהם נאלץ לשלוף את האקדח ולירות באוויר. לא היו נפגעים

זמן צפייה: 00:31

שוטר שהגיע היום (ראשון) לאכוף את תקנות הקורונה בבני ברק נלחץ מהצעקות של התושבים - וירה באוויר. על פי הודעת המשטרה, סביב השוטרים שהגיעו למקום החלה התקהלות של כמה חרדים שאף יידו לעברם אבנים, וכי "מאחר והמתנדב חש סכנה לחייו - הוא ביצע ירי באוויר", לשון ההודעה. לא היו נפגעים באירוע.

כזכור, מקרה דומה אירע לפני כשבועיים בבית שמש, אז מתנדב משטרה שהגיע לסגור בית ספר שפעל בניגוד להנחיות נלחץ מההתקהלות שנוצרה סביבו וביצע ירי באוויר. גם באירוע הזה לא היו נפגעים.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בלי מסכות: נוסעים חרדים לא מקפידים על ההנחיות בטיסה • תיעוד

בעקבות פתיחת תלמודי תורה: עימותים ומעצרים בירושלים ובאשדוד

הממשלה תאשר: נתב"ג יפסיק לפעול כמעט לחלוטין החל מיום שלישי

שוטר יורה לאוויר אחרי שהותקף על ידי מפגינים חרדים בבני ברק | צילום: מחאות חרדים כללי

במהלך היום נרשמו כמה תקריות אלימות בין חרדים לשוטרים, אשר נפרסו בכמה מוקדים ברחבי הארץ בניסיון למנוע את פתיחת המוסדות החרדיים האסורה עקב הגבלות הסגר. נכון לשעה זו, חמישה בני אדם נעצרו בגין הפרות סדר.

באשדוד, כוחות המשטרה הגיעו למוסד גרודנא, שכזכור - לאורך השבוע האחרון נותר פעיל ומנהליו סירבו לסגור את שעריו. במקום החלה התגודדות, כאשר כמה מהמתנגדים ניסו להיכנס למוסד בכוח. ארבעה שוטרים נפצעו קל, ארבעה מתפרעים נעצרו.

במקביל בירושלים, עימותים פרצו בין חסידי סאטמר לשוטרים שהגיעו לשכונת מאה שערים על מנת לסגור ישיבה שפעלה בניגוד להנחיות. על פי המשטרה, מאות המוחים שהתקהלו במקום יידו חפצים לעבר כוחות הביטחון. אדם אחד נעצר.