הקטל בכבישים: רוכב אופנוע בן 27 החליק ונהרג בבני ברק

נקבע מותו של הצעיר לאחר שנפצע אנושות ובוצעו בו פעולות החייאה. רוכב נוסף, בן 30, נפצע בינוני. צוות מד"א העניק להם טיפול רפואי ופינה אותם לבית החולים. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע

זמן צפייה: 00:21

רוכב אופנוע בן 27 נהרג לאחר שהחליק ברחוב המכבים בבני ברק ונפצע אנושות. רוכב נוסף, בן 30, נפצע בינוני. צוות מד"א העניק להם טיפול רפואי ופינה אותם לבית החולים שיבא בתל השומר, כשבן ה-27 סובל מפגיעה רב מערכתית, ומבוצעות בו פעולות החייאה, ובן ה-30 סובל מחבלת ראש. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע.

חובש בכיר על אופנוע של מד"א, משה ששי, היה עד לתאונה. ששי סיפר: "חלפתי עם אופנוע החירום של מד"א ולפתע הבחנתי באנשים שמסמנים לי להגיע, ראיתי אופנוע זרוק על הכביש ובסמוך שכבו על הכביש שני הגברים, אחד מהם היה מחוסר הכרה וסבל מחבלה רב מערכתית, השני היה בהכרה וסבל מחבלה בראשו, הזנקתי כוחות נוספים של מד"א שהגיעו מהר והענקנו לפצועים טיפול רפואי מציל חיים, הפצוע הקשה פונה ע"י ניידת טיפול נמרץ כשמצבו קריטי והפצוע השני פונה בהרכה כשמצבו בינוני".

לכתבות נוספות בנושא:

טרגדיה בכביש: שני אחים רוכבי קטנוע נהרגו מפגיעת רכב ליד יהוד

הקטל בכבישים: בת 70 נהרגה בתאונת דרכים בנוף הגליל

הנהגת שרכבה תועד מתהפך בכביש 4: "זה היה כמו סרט בהילוך איטי"

זירת התאונה בה נהרג רוכב אופנוע בן 27 בבני ברק
זירת התאונה בה נהרג רוכב אופנוע בן 27 בבני ברק | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

לפני כשבועיים, שני אחים רוכבי קטנוע נהרגו מפגיעת משאית, בכביש 444 סמוך לצומת נבלוט שליד העיר יהוד. צוות מד"א הגיע לזירה, מצא את השניים, מאיר לביא בן ה-26 ואחיו הצעיר ניסים בן ה-20, ללא סימני חיים ונאלץ לקבוע את מותם במקום. לאחר מכן, המשטרה סגרה זמנית את הכביש לתנועת כלי רכב מצומת חדיד לצומת נבאללה והחלה בחקירת נסיבות התאונה.

חובש רפואת חירום במד"א סער שי, סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. כשהגענו למקום ראינו משאית עומדת באמצע הכביש, לצידה היה הקטנוע ושני הרוכבים שכבו על הכביש כשהם מחוסרי הכרה וסובלים מפגיעה רב מערכתית. ביצענו מספר בדיקות רפואיות אבל לצערנו הם היו ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם".

זירת התאונה הקטלנית בכביש 444
זירת התאונה הקטלנית בכביש 444 | צילום: תיעוד מבצעי מד״א

לפני כחודש רוכב אופנוע בן 26 נהרג בהתנגשות רכבו עם רכב פרטי בסמוך לכפר מנדא שבצפון הארץ. צוות מד"א הגיע למקום, ובתום פעולות החייאה קבע את מותו של הצעיר. נוסע נוסף בן 45 ושני ילדים בני שלוש וחמש, נפצעו קל באירוע ופונו לבית החולים רמב"ם שבחיפה לקבלת טיפול רפואי.

כמה ימים קודם לכן, נהרג רוכב אופנוע כבן 25 לאחר שהחליק ברחוב יוסף טומי לפיד בראשון לציון. צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי, אך נאלץ לקבוע את מותו. פרמדיק מד"א, עודד שינקמן, והחובש מתן יצחק, סיפרו כי הם ראו את האופנוע בצד הדרך, "סמוך אליו שכב הרוכב כשהוא סובל מחבלה רב מערכתית קשה. הוא היה ללא דופק וללא נשימה, והתחלנו מייד בביצוע פעולות החייאה, שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו בשטח".

מאוחר יותר באותו יום, נהרג רוכב אופנוע נוסף, כבן 40, בתאונת דרכים שאירעה בכביש החוף, סמוך למחלף השלום. צוות מד"א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותו.