הקטל בכבישים: רוכב אופנוע בן 40 נהרג בתאונה בלב השרון

צוותי מד"א שהוזעקו לזירת התאונה בין אופנוע לרכב פרטי בכביש 57, ממחלף ניצני עוז למערב, נאלצו לקבוע את מותו של הגבר במקום. נהג הרכב, תושב קלנסוואה בן 32, נפצע באורח קל ופונה לביה"ח מאיר בכפר סבא

זמן צפייה: 00:15

רוכב אופנוע בן 40 נהרג הערב (שישי) בתאונת דרכים עם רכב פרטי בכביש 57 ממחלף ניצני עוז למערב, סמוך לכביש 6 באזור המועצה האזורית לב השרון. צוותי מד"א שהוזעקו לזירה נאלצו לקבוע את מותו במקום, ופינו את נהג הרכב, תושב קלנסוואה בן 32, לבית החולים מאיר בכפר סבא, כשהוא במצב קל. בוחני התנועה של המשטרה הגיעו לזירה והחלו בחקירת נסיבות התאונה.

חובשי מד"א אראל פומבר ואמיל אלייב סיפרו: "מדובר בתאונה קשה מאוד. רוכב האופנוע שכב בשול הכביש בסמוך לאופנוע שהיה מפורק. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים וסבל מחבלת ראש קשה ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. נהג הרכב שהיה מעורב בתאונה ונפצע באורח קל פונה במצב קל לבי"ח".

במהלך הלילה הקודם נהרג צעיר בן 25, וחמישה אנשים נוספים נפצעו, בתאונת דרכים בין שני כלי רכב בכביש 90 בערבה, סמוך ללוטן. צוותי מד"א בסיוע כוח רפואי של צה"ל שהגיעו לזירה נאלצו לקבוע את מותו של הצעיר, שנהג ברכב לבדו, במקום.