לאחר הפרסום: המפכ"ל המשטרה הורה על תגבור כוחות מג"ב בב"ש

רב ניצב יעקב שבתאי הורה על תגבור כוחות המשטרה בבבירת הנגב והיישובים הסמוכים לה. נוסף לכך, הורה שבתאי גם על תגבור של שוטרי תנועה באזור למניעת עבירות ובריונות בכביש

זמן צפייה: 01:46

בהמשך לפרסום חדשות 13: מפכ"ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי הורה הערב (שלישי) על תגבור כוחות מג"ב בבאר שבע ויישובי הסביבה הסמוכים. במקביל הורה המפכ"ל על תגבור של עשרות שוטרי תנועה שיבצעו אכיפה של עבירות ובריונות בכביש.

כאמור, כפי שפורסם מוקדם יותר, יממה בלבד אחרי התקרית האלימה בסורוקה, המשטרה הוציאה הבוקר את כוחות משמר הגבול מהעיר את הכוחות שהגיעו לתגבר אותה רק לפני שלושה שבועות. אותם אנשי מילואים עשו את התגבור בהתנדבות ולא קיבלו תשלום על ימי המילואים, מפאת חוסר בתקציב מהממשלה, על אף שישנן 16 פלוגות מילואים שמחכות להגיע לשירות בעיר.

ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ' פנה ושר לביטחון פנים, עמר בר-לב ודרש להחזיר באופן מיידי את פלוגות מג"ב לעיר: "אני לא מתכוון לוותר, ממשלת ישראל מחויבת לביטחון האישי של תושבי הנגב".

מהוועד להצלת הנגב נמסר: "אנו קוראים כבר אתמול להכריז על הנגב כאזור אסון לאומי עם כל המשתמע מכך. באותה נשימה אנו שבים ומזהירים, במידה וממשלת ישראל לא תיקח אחריות על המתרחש בנגב התושבים יקחו את המושכות לידיהם".

 

.