"היה לו מבט רע": פצועת הפיגוע שנדקרה ביום הולדתה משחזרת

הילה אביסרור בת ה-43 נפצעה בפיגוע הדקירה בבאר שבע, ופונתה לבית חולים סורוקה לקבלת טיפול רפואי. כעת היא משחזרת לראשונה את האירועים: "נפלתי ורצתי לרכב של בעלי, וכשהגעתי ראיתי את המחבל יוצא מהחנות. אמרתי לבעלי שייסע כי פחדתי שיפגע בנו, ואני מדממת תוך כדי"

זמן צפייה: 03:02

הפיגוע בבאר שבע: הילה אביסרור בת ה-43, עובדת ביטוח לאומי ואם לשלושה ילדים, אשר נפצעה בפיגוע בבאר שבע, סיפרה היום (חמישי) לראשונה בבית החולים: "לא חשבתי שזה יגיע לפה. נסענו לקניות בעיר ונכנסתי לחנות, ואז הוא בא מאחורה ודקר אותי פעמיים. נפלתי בזמן שהוא עבר לבחורה השנייה, וברגע שהוא דקר אותי הבנתי שזה פיגוע. הוא הסתכל לי בעיניים ולא דיבר, היה לו מבט של כעס, מבט רע בעיניים".

הילה מספרת כי חגגה יום הולדת באותו היום, ולדבריה לא הייתה לה כלל הזדמנות להילחם במחבל, מאחר והפתיע אותה. לכן, היא קמה מנפילתה ומייד רצה לרכב של בעלה, שחיכה לה בחוץ. "כשהגעתי לרכב ראיתי את המחבל יוצא מהחנות. אמרתי לבעלי שייסע כי פחדתי שיפגע בנו, ואני מדממת תוך כדי. צר לי על אלה שלא קרה להם נס, אבל לי קרה נס וקיבלתי את החיים שלי במתנה. אני משתתפת בצער המשפחות ומקווה שלא נשמע על עוד דברים כאלה".

צוות המחלקה לכירורגיית חזה ולב חוגג את יום ההולדת של הילה הפצועה מאירוע הדקירה בבאר שבע | צילום: רחל דוד סורוקה

לאחר פיגוע הטרור פונתה הילה הפצועה לבית החולים סורוקה שבדרום, שבו לאחר קבלת טיפול רפואי מקיף, צוות המחלקה לכירורגיית חזה ולב חגג לה את יום הולדתה, ואת החיים, שניצלו לה ברגע אחד.