אחות של בראל על בנט: "אנחנו לא רוצים סליחות מזויפות"

בעקבות ריאיון ראש הממשלה בו התנצל בפני המשפחה, אחותו של החלל, הילה רחימי, הגיבה לדברים בפייסבוק: "ראש הממשלה בחר לעשות את זה דרך התקשורת ולא באופן אישי. שמענו וכאבנו מאוד"

לוחם מג"ב בראל שמואלי

אחותו של בראל חדריה שמואלי, הילה רחימי, הגיבה היום (רביעי) להתנצלותו של ראש הממשלה נפתלי בנט אמש. רחימי כתבה בפייסבוק כי "שמענו את ראש הממשלה מתנצל בפנינו. אנחנו לא רוצים רחמים, גם לא סליחות מזויפות".

"ראש הממשלה בחר לעשות את זה דרך התקשורת ולא באופן אישי, לא מולנו. שמענו וכאבנו מאוד. הסליחה שלו לא חדרה אלינו, הרגישה לנו מזויפת, לא אמיתית", כתבה רחימי. "אנחנו רוצים שיתנו את התשובות המלאות והאמיתיות למחדל הקשה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

ההתנצלות להורי בראל ז"ל והרוטציה: בנט בריאיון לחדשות 13

לאחר 28 שנים: פנמה הסגירה לישראל אסיר שנמלט מהכלא

דיווח באיטליה: המשטרה עקבה אחר סבו של איתן בירן כבר באוגוסט

רחימי סיפרה על שגרת המשפחה מאז נפילת בראל, "מאז אותה מוצאי שבת, החיים שלנו אינם חיים. אנחנו קמים בבוקר בוכים והולכים לישון בוכים. לפעמים הכאב שלנו מקבל ביטוי במילים קשות, אולי קשות מדי, שאין להן מקום. זה לא מרצון לפגוע באיש, אלא רק לזעוק ולהוציא החוצה את מה שאנחנו מרגישים. מרגישים נורא".

במשפחת שמואלי העבירו ביקורת על צה"ל ובעיקר על התחקיר שנעשה לאחר האירוע, שלטענתם היה לקוי. "אנחנו שומעים סיפורים ועדויות על המחדל שרק מרתיחים עוד יותר את הלב ולא נותנים מנוח. התחושה שלנו במקרה של בראל שסיכנו אותו בלי סיבה, אף לוחם לא היה יכול להתמודד עם מצב שכזה. לכן אנו כואבים פעמיים, פעם אחת את האובדן של אחי האהוב והמיוחד ופעם אחת את ההתנערות ממה שקרה כאן".

"הכי קל לפתור את זה ולומר שבראל נפל בשדה הקרב, הכי קל שלא לנבור בתוך הפצע הכואב הזה. אבל אתם חייבים לנו את זה, חייבים לכל אמא ואבא שהילדים שלהם עכשיו בגבול רצועת עזה או בכל משימת אחרת הקשורה לביטחון על המדינה".

כזכור, אמש התנצל בנט בפני הוריו של שמואלי על שטעה בשמו של בראל בשיחה לאחר נפילת בנם. "אני שגיתי והכאבתי להם והם שילמו מחיר כל כך נורא", אמר. "נפלתי בלשוני, אני בן אדם. זה לא משנה אפילו. אני יכול לספר על העומסים ועל ההחלטות הגדולות שמתקבלות פה, כי זו באמת אחריות גדולה. זה לא היה צריך לקרות".