התאונה הקשה בכביש 6: מת התינוק שיולד אחרי שאמו ואחותו נהרגו

בבית החולים נאלצו לקבוע את מותו של הילוד מהתאונה ליד מחלף בן שמן, שבה נהרגו אמו ואחותו בת ה-12, אחרי שנלחמו על חייו מאז יום שבת

זמן צפייה: 00:20

התאונה הקטלנית בכביש 6: התינוק שיולד אחרי תאונת הדרכים סמוך למחלף בן שמן ביום שבת מת היום (שלישי) בבית החולים. זאת לאחר שאמו, אירנה דובינסקי, ואחותו, ענת רוזנברג בת ה-12, נהרגו גם הן בתאונה. אב המשפחה נפצע קל וילדה נוספת בת 7 נפצעה גם היא.

חקירת נסיבות התאונה, בה רכב מסחרי התנגש ברכב פרטי שסטה מנתיבו, נמשכות. על פי הממצאים עד כה, בשעות אחר הצהריים, אירנה בת ה-33 שהייתה בחודשי היריון מתקדמים, בתה ענת וקרובת משפחה נוספת, נסעו ברכבן על כביש 6. לפי עדויות ראייה, מסיבה שאינה ברורה לפי שעה, איבדה הנהגת את השליטה על הרכב, והוא סטה מנתיבו – והתנגש במעקה הבטיחות שבצידי הדרך.

זירת ההתנגשות במחלף בן שמן
זירת ההתנגשות במחלף בן שמן | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

רכב ההסעות שנסע מאחוריהן לא הספיק לבלום והתנגש ברכב המשפחתי בעוצמה רבה. האם ובתה נפגעו אנושות, קרובת המשפחה נפצעה קשה וכל יושבי רכב ההסעות – גם הם בני אותה משפחה, נפצעו קל. תוך זמן קצר מפינוי הפצועות לבתי החולים בילינסון ותל השומר, ובתום מאמצי החייאה – נקבע מותן של האם והבת.

"הרופאים נלחמים על חייו של הילוד, הסיכויים להישרדות לא גבוהים", אמר אתמול ד"ר יובל לוי, סגן מנהל בית החולים שיבא, "הסיכוי הוא קטן מאוד, אך בכל זאת נלחמים על חייו. הטיפול לפג מאוד מורכב. המקרים האלה הפגיעה הנוירולוגית קשה מאוד".

אירנה דובינסקי שנהרגה בתאונה הקטלנית בכביש 6
אירנה דובינסקי שנהרגה בתאונה הקטלנית בכביש 6 | צילום: באדיבות המשפחה
Whatsapp Image 2019 10 19 At 2
''ילדה שכולה לב''. ענת רוזנברג ז''ל | צילום: באדיבות המשפחה