אוחובסקי מגיב לטענות נגדו: "מבקש סליחה, איני חף מטעויות"

לאחר חשיפת עדויותיהם של שניים שטענו כי נפגעו מינית מאיש התקשורת במהלך מפגש מיני ביניהם, נשיא ארגון "איגי" לשעבר כתב כי "אני כואב שלא הייתי קשוב כנדרש לתחושות הצד השני"

זמן צפייה: 02:28

לאחר שנחשפו אמש העדויות נגד גל אוחובסקי בתאגיד השידור הציבורי "כאן", איש התקשורת כתב היום (שלישי) לחברי הקהילה מכתב ובו הגיב לטענות נגדו: "מעולם לא התכוונתי לפגוע באיש, גם אני, אדם ככל אדם, ואיני חף מטעויות ויצרים ואיני נקי משגיאות".

עוד מדבריו של אוחובסקי על הפרשה שנחשה: "כל מפגש מיני תואם מראש ככזה, וככל הנראה, בלהט התשוקה האנושית לא הייתי קשוב כנדרש לתחושות הצד השני ואני כואב זאת. לא ניסיתי מעולם לכפות עצמי על איש, ואעמוד בכל בדיקת פוליגרף שתבדוק זאת".

מוקדם יותר היום, ראש חטיבת החקירות במשטרה, תת-ניצב דודו בואני, התייחס היום בכנס אילת לעיתונות לפרשת גל אוחובסקי שנחשפה וקרא למי שחש שנפל קורבן לפנות למשטרה. "המשטרה החלה בתהליך של בדיקה ואני לא ארחיב. אני פונה באופן גלוי למי שמרגיש שנפגע באירוע המדובר לפנות למשטרה בצורה מסודרת ואני מבטיח לתת מענה", אמר בואני.

בתוך כך, במשטרה החלו אמש בבחינת החומרים בעקבות התחקיר שפורסם בעניינו של איש התקשורת גל אוחובסקי. במשטרה ינסו להגיע למתלוננים בימים הקרובים, והבוקר הפכה בחינת החומרים לבדיקה משטרתית.