התאונה בירדן: "על הסירה שנכנסה בנו היה ויסקי, הם היו שיכורים"

איאב רינאוי, אביו של פארס בן ה-14 ובעלה של אבתיסאם שנפצעו באורח קשה בעקבה סיפר לחדשות 13 על שאירע: "ראיתי את אשתי עם דם על הפנים, הבן שלי לא דיבר, חשבתי שאיבדתי אותם". לדבריו על הסירה שפגעה בהם היו בקבוקי אלכוהול

זמן צפייה: 02:16

איאב רינאוי, אביו של פארס בן ה-14 שנפצע באורח קשה אתמול (שבת) בתאונה הימית בעקבה שבירדן, סיפר היום לחדשות 13 על שאירע. "היינו על סירת הבננה", סיפר רינאוי, "ופתאום סירת המנוע הגיעה ונכנסה בנו". בתאונה נפצעה גם אבתיסאם אשתו, אימו של פארס, והשניים מאושפזים בבית החולים שיבא תל השומר.

"היינו שלוש משפחות בטיול בעקבה", סיפר רינאוי, "נהנינו מכל רגע, עד שאחר הצהריים הילדים הקטנים ביקשו בין היתר גם לעשות אבוב. כשהגעתי לשם לבקש מהאחראים, הוא אמר לי שחייבים להיות איתם שני מבוגרים לפחות. לקחתי את אשתי איתי, ואני תמיד נזהר. הסתכלתי ימינה ושמאלה ולא היו כמעט אנשים, ברגע שזה התחיל, משום מקום הגיעה יאכטה מפוארת שדהרה לכיוון שלנו ועלתה עלינו במהירות מופרזת"

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2207031343' autoplay='0' credit='' desc='איאב רינאוי מספר על התאונה' poster='' kid='1_sd2a55tu' duration='']

"ראיתי את אשתי עם דם על הפנים", הוסיף רינאוי, "הבן שלי לא דיבר, חשבתי שאיבדתי אותם. אותם פוגעים הכניסו אותנו לזירה ולקחו אותנו לחוף, ראיתי וויסקי על הסירה הבנתי שהם שיכורים. אמרנו לסוכן הביטוח שלנו והוא הזמין שני מטוסי אמבולנס. ביקשתי לטוס לארץ כדי לקבל טיפול כי אני סומך רק על הרפואה בארץ".

חילוץ הישראלים שנפצעו בתאונה הימית בעקבה
חילוץ הישראלים שנפצעו בתאונה הימית בעקבה | צילום: פספורטקארד

כזכור, קבוצה של תיירים ישראלים מהיישוב ריינה שבגליל התחתון נפגעו אמש בתאונה בעקבה, כאשר בילו בסירת גומי ועסקו בספורט ימי - ואז התנגשה בהם סירה שנסעה במהירות גבוהה. פיראס ואימו פונו יחד עם פצועים נוספים במהלך הלילה לבית החולים, והוא מורדם ומונשם. שני פצועים נוספים נפצעו באורח קל, והם צפויים להשתחרר מבית החולים במהלך היום.

ראש מועצת ריינה גמיל בסול, קרוב משפחתם של הפצועים, סיפר הבוקר לחדשות 13 כי בכירים במשרד החוץ ובממשלה סייעו בטיפול באירוע, כאשר מסוקים הגיעו עם צוות רפואי על מנת לפנות את הפצועים מירדן לישראל.