"מרגש אותי": תשובת נעמה יששכר לישראלי ששלח לה מכתב לכלא

יצחק שושן, חבר בקבוצת פייסבוק של תומכים בשחרור נעמה יששכר, פרסם את מכתב התגובה ששלחה לו הישראלית, לאחר שאסף מסרים מחברי הקבוצה ושלח לה לכלא. "שמחה לשמוע שאנשים מתפללים עבורי"

זמן צפייה: 03:28

ישראלית בכלא הרוסי: יצחק שושן, אזרח ישראלי שחבר בקבוצת פייסבוק של תומכים בשחרור נעמה יששכר, פרסם הערב (שני) את מכתב התגובה ששלחה לו הצעירה שכלואה ברוסיה, לאחר שאסף תגובות מחברי הקבוצה ושלח לה לכלא. "מרגש אותי לדעת שכל כך הרבה אנשים מתפללים עבורי. תודה ששלחת תמונות מתל אביב - החוף הוא המקום האהוב עליי", כתבה נעמה, והודתה לשושן על הזמן שהקדיש כדי לאסוף את התגובות המחזקות. "שמחה לשמוע שהרבה אנשים רואים בי כאחות, חברה, או בת".

מוקדם יותר הערב פורסם לראשונה בחדשות 13 שכמחווה מדינית לנשיא רוסיה ולדימיר פוטין לקראת שחרור הישראלית, בקרמלין ביקשו מראש הממשלה בנימין נתניהו להסדיר את המחלוקות בנושא בעלות, תכנון ובנייה סביב "חצר אלכסנדר" בירושלים, שבו נמצאת משלחת הכנסיה הרוסית.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

לקראת הגעת הפסגה לי-ם: חסימת כבישים ותפריטים מיוחדים במלונות

בכתונת פסים ומבט ריק: הילדים שצולמו בשחרור אושוויץ מספרים

"צרחתי בלי הפסקה": אם הילד שנשרף בנהריה שחזרה את רגעי האימה

תשובתה של נעמה יששכר לתומכים בה
תשובתה של נעמה יששכר לתומכים בה | צילום: מתוך דף הפייסבוק BringNaamaHome

חשוב לציין כי הבקשה הרוסית הגיעה עוד לפני תחילת המגעים לשחרור הישראלית שמוחזקת בכלא הרוסי, אך במשך תקופה ארוכה בישראל לא ששו לקבל את הדרישה. כעת, נתניהו שוקל להיענות לה.

בתוך כך, ראש הממשלה פרסם סרטון שבו סיפר על פגישתו עם יפה יששכר, אמה של נעמה, ואישר את הודעת הקרמלין. לדבריו, "אני צפוי להיפגש עם הנשיא ולדימיר פוטין ביום חמישי ולדון עמו על חנינה לנעמה - אני מקווה כמוכם לבשורות טובות".

מוקדם יותר היום אמר דובר הקרמלין, דמיטרי פסקוב, כי סוגיית החנינה האפשרית לנעמה יששכר, תעלה לדיון בוודאות בפגישה של פוטין ונתניהו, שתיערך ביום חמישי במסגרת פורום השואה הבין-לאומי.