עדי פרץ שנפצעה מכדור תועה בבת ים: "קרו ניסים בערב הנורא הזה"

לאחר שנורתה בראש בזמן נסיעה עם בתה ברכבה הפרטי, פרץ מתחילה להתאושש והודתה בפוסט בפייסבוק לכל המתפללים לשלומה. "מחכה לבוקר בו אוכל לפתוח ספר תורה ולהתפלל"

עדי פרץ
עדי פרץ | צילום: באדיבות המשפחה

עדי פרץ כתבה הבוקר (רביעי) בפוסט בפייסבוק כי היא מודה לכל המתפללים לשלומה וסיפרה על הקשיים ועל האופטימיות להמשך תהליך ההחלמה. "קרו ניסים בערב הנורא הזה" כתבה פרץ והוסיפה כי "הלילות קשים, הכאבי תופת בראש לא עוזבים ובבקרים אני בהתאוששות". עם זאת כתבה פרץ, "הנשמה בהודיה על כך שאני ובתי בחיים".

לסיום כתבה פרץ, "אני מחכה לבוקר בו אוכל פתוח ספר תורה ולהתפלל כי כרגע אני רואה כפול עם לחץ גדול בכל הפנים".

כזכור, פרץ בת ה-37 נסעה לפני כשבוע ברכבה ברחוב הנביאים בבת ים, יחד עם בתה בת ה-4, ונפצעה באורח אנוש כתוצאה מירי. היא פונתה על ידי מד"א לבית החולים וולפסון בעיר ובהמשך הועברה לבית החולים איכילוב ונלקחה לאשפוז ביחידה לטיפול נמרץ נוירוכירורגי כשהיא מורדמת ומונשמת.

זירת הירי בת ים
זירת הירי בת ים | צילום: דוברות מד''א

המשטרה שללה סופית את האפשרות שמישהו התכוון לפגוע בה בכוונה, וקבעו שמדובר בירי תועה במלחמת כנופיות. מצוד נרחב מתנהל אחר חשוד שירה 5 כדורים לעבר עבריין אחר כשאחד מהם פגע בעדי בזמן שנהגה ברכבה. הקביעה שמדובר בירי תועה העלתה את מפלס החרדה בקרב תושבי בת ים, שחוששים כעת מהמשך מלחמות העולם התחתון ברחובות שבהם הם וילדיהם הולכים.

"אין לנו עניין עם אף עבריין, אנחנו גרים בשכונה טובה", אמרה היום אמה של פרץ, "אני גרה בבת ים כמעט 50 שנה. זו טעות שהבת שלי נקלעה למצב הזה". בני משפחתה של עדי ממשיכים לשהות סביב מיטתה ולהתפלל להחלמתה המהירה, ומקווים שבקרוב מאוד מי שאחראי לירי ייתפס ויועמד לדין.